BeamerSuzie Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Jeg har jo samme typen bil, bare at min er hvit og litt mindre motor. Jeg har bare sota ruter å kobla opp sub og forsterker så jeg fikk skikkelig donk-donk + fine sommerfelger! Disse bilene trenger nødvendigvis ikke å styles med så mye dilldall, de passer best original, det mere iallefall jeg... Men angeleyes i alle 4 lykter og kanskje i ditt tilfelle, siden bilen er mørk, kunne du jo sota baklyktene. Men er utrolig hvor mye en polish og fine felger gjør med de bilene der Men er litt misunnelig på at du har 4x4 må jeg jo si.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Jeg synes også disse bilen er best ganske orginale, tenker på sorte nyrer og mørkere lykter foran og bak.. men det forbli etter jeg har kjøpt vinterfelger og fiksa dørene Hehe, kan være praktisk med drag på fire hjul noen ganger, men er nok ikke ofte jeg får bruk for det.. hvilke sommer felger kjøpte du ? Er det noen bilder av din her inne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Da har jeg kjøpt nye felger Det er Borbet T felger (J9 r16 et30 4x100) med dekk 215/40 r16.. Det er alltid gøy! Bilen står jo på stylter, men orker ikke å senke den enda hvertfall... Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Ble bra det der! Alltids artig å få den litt lenger nedpå, men hadde det vært min bil hadde jeg faktisk ikke giddet å koste på dette før evt. det trengs et fjørbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Takk gutter Gjør nok som du sier, gidder ikke å fikse noe som ikke er ødelagt! Hvertfall ikke med mindre jeg skulle vinne i lotto.. Ser ut til at det blir noen sorte nyrer til helga også, så da kanskje jeg får noe å skrive om her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Er ikke spesielt glad i sorte nyrer, men nå er jo alt av listverk på bilen sort så blir jo ikke totalt kræsj. Selvom jeg synes nyrene på BMW skal være chrome! Litt kontraster i fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Fikk dem i dag, så får se hvordan det blir Er jo ikke stress og bytte tilbake om jeg skulle savne kontrasten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Fikk bytta olje og satt på sorte nyrer Synes den begynner å se bra ut fra avstand, men er nok å legge fingra i når man ser den nærmere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Ix touring er så tøft! Trenger ikke senke den spør du meg, skal ta seg fram litt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Begynner å ta form nå Gikk jo greit å bytte olje idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Hadde enten fått på org. nyrer, ellers hadde jeg dratt den helt ut med sorte DE lykter, sota blinkers, sota ruter, soting av baklys ja.. generelt sota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Planen er å sote det meste vurder å beholde orange blinkers, synes det er tøft jeg ! Men resten sota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Oransje blinklys på sort bil er knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Enig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå