Skilbert Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Takk de var ikke noe glad i gul lyktefilm, nei! Hadde visst gått greit om jeg hadde fått det skrevet inn i vognkortet og/eller at bilen var fransk.. vet ikke helt hvor det var, vi hadde rota oss litt bort, haha men var i en liten sving ikke alt for langt fra kollen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Da måtte man isåfall ha originale gule Hellalykter fra en fransk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 haha, han konstabelen jeg møtte hadde nok ikke godkjent noe annet enn det som er høyst nødvendig og orginalt alt som ikke er orginalt, er ulovlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Kontrollen var rett ved Persbråten vgs, hvis du kjører veien inn forbi skolen og i første kryss der vel. Husker ikke navnet på veien nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Da har bilen fått ny slavesylinder fikk ikke ut all lufta, men det kommer seg hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Da har bilen fått ny slavesylinder fikk ikke ut all lufta, men det kommer seg hvertfall! Den lufter du og Magnus fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Vi skal lufte imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Det blir digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Da ble clutchen luftet og er bedre enn før det hele måtte feires med å rygge opp i en snø fonn ! Dessverre fikk ikke bilde helt med hvordan det ser ut i virkeligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Hehe, var ikke noe problem det der Skal se om ikke noen av mine bilder viser det bedre Kan skrive under på at det er ganske bratt der ja, og bare løs snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Nå begynner eksoslekasjen og bli litt vell ivrig... Så tenker på å kjøpe noe nytt, tenkte fra katten og bakover. Er det noen her som har anbefalinger? Hva er bra? hva er billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Simmons. M20ene høres fantastisk ut med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Faktisk ganske grei pris på det også! Har jo hørt mye bra om dem. Hvor mye bråker det? Er det helt sykt mye lyd? http://www.xtremecar.no/tuning/eksos-ko ... 5ix-cat-86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Hmm.. du bor i Oslo mener jeg å huske? Torshov pleide å ha sånt når jeg bodde der nede. Er ikke så voldsomt høy lyd nei, men fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå