Skilbert Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Stemmer det Høres bra ut, kan ta en titt! Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Simons har flott lyd ja, dog ruster det en del, men prisen er god! Vil tro lyden blir vassere med litt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Hadde Simons på IXen min og det var skikkelig godlyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Blir nok simons ja krysse fingrene og håpe på at det ikke rustet bort ! Er jo eventuelt mulig å forebygge litt med noe lakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Når du skal bytte eksos, sørg for å ta en titt under bilen på forhånd(sjekk hva slags klemmer som er brukt), kjøp riktige eksosklemmer på feks. biltema samt monteringspasta. Eksosanlegg er ikke det jeg liker best å drive med på bil.. Stadig rustent og vanskelig å få frahverandre/få sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Jepp, har tittet litt og tror jeg begynner å få kontroll på det da blir det eksos så fort jeg får lønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Begynt å fikse opp sommerfelga da Prosedyre: Malingsfjerner 400 våtslipepapir 600 våtslipepapir 1200 våtslipepapir Autosol Metal polish. Vet ikke om det hadde blitt enda mer skinn med 2000/4000 papir? Bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Jekk opp bilen på bukker og sett bilen i gir Så er det bare å høyglanspolere i superfart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Det vi har gjort da... Hadde aldri giddet og knukke og gni dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Ble noen kilometer vi "kjørte" for å få det sånn, så glad vi ikke pusset det for hånd blir vell til at man må på med 4000 papir.. men gudene vet hvor man får kjøpt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Går kilometertellern framover i revers også på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Dessverre, så gjør den det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Siden mine nåværende sommerdekk er livsfarlige tenkte jeg å legge om til noen andre jeg har liggende men med litt søking har jeg funnet ut at det kan se helt sykt ut. De nye dekkene er 205/45 r16, mens de som sitter på er 215/40 r16. Skal visst se ca sånn ut : Er det bare jeg som synes det ser helt rart ut?? Innspill? Burde jeg drite i å bytte, men heller kjøre litt forsiktig når det regner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Ikke spar penger på dekk! Kan fort bli dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå