Lars89 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Var jo litt mye profil, men for all del sett de på hvis altrernativet er blankslitte. Dekka er tross alt det eneste som faktisk har kontakt med veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Det er en del mønster igjen, men er dritt billig dekk fra øst europa. Er som å gjøre på is når det regner Tror nok det blir dekkbytte, må bare overleve at det blir litt mye gummi. På den lyse siden blir det ikke så stor wheelgap da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Her er mine Borbet T 9x16 @ 195.45-16.. Perfekt strekk spør du meg. Kan slette bildene, menne er bare for å vise hvordan 195.45 blir på desse felgene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Stilig ! er glad i felgene. Du har jo mer strekk enn mine kommer til å bli, men er jo ikke all verdens forskjell ! Ikke noe behov for å slette, takk for innspill ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Noen som vet noe? Problemer med sentrallåsen igjen! viewtopic.php?f=1&t=223712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Kan oppdatere litt her da ! Sentrallåsen er i god form igjen, venter bare på deler til bagasjeluka, så er den bra! Så nå er neste stopp fullføring av felgene, men det er jeg i full gang med. Blir vell ny eksos ganske raskt nå, simons eksos. Og er fortsatt på utkikk etter nye dører, etter som det begynner å bli litt kjeks nede på høyre forann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Hva var feilen i sentrallåsen? Sliter med det samme i moderns E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Alle motorene var brent, tror nok kanskje ikke det er den vanligste feilen man kommer over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Alle motorene??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 jepp, har nok stått og låst opp og igjen konstant til alt tok kvelden. Når jeg kom opp var batteriet tømt også Kjøpt nye spacere forresten! http://www.ebay.com/itm/380439285723?it ... 60&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Da var eksos og spacere i hus ! Blir vell montering av begge så fort jeg har tid Ble simons eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Begynne montering imorgen Blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Jepp ! Får håpe det blir en bil som kan brukes til litt langkjøring uten å blø i øra etter en time har savnet at den bråker litt mindre på lavt turtall, selvom lite kan måle seg med lyden når man gir på i en trang tunell med eksosen sånn den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Clean e30! Hvordan ble lyden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå