Gå til innhold

Esveen's garasjetråd - F25 X3 3.0d 2012


 Share

Anbefalte innlegg

Jørgen: Fra 88 - 89 gikk denne i Drangedal og 89 - 92 i Kongsberg. Deretter fra 92 - 04 i Stavanger, 04 - 06 avregistrert, 06 - 09 ny eier i Stavanger, 09 - 11 i Asker og tilslutt i Trondheim. Har snakket med flere av tidligere eiere som bekrefter historikken. Noe jeg synes er morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok ikke denne jeg tenker på nei..

Moro med så mye historik da! Gjør jo at man nesten har en historie på bilen som du kan fortelle videre.. Noen videre planer for bilen, eller blir det mest kos og trivsel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen: Planen er å holde den i god stand, samt bytte ut det som er dårlig. Så neste steget er senking, tenker bilstein b6 / b8, med senkefjærer. Ellers skal motorrommet rengjøres, bytte isolasjon og lakkeres. Har litt lyst på gule lykter etterhvert. har vært inne på M6 skjørtene/bakfanger, men dette haster ikke. Prøver å bruke den så mye som mulig når det er godvær, kjøper ikke en slik bil å bruker så mye penger for å la den stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som meg selv.! Er absolutt enig i at den må brukes, når man først har en bil som ingen andre har.. Jevnlig vedlikehold og godt stell gjør jo ikke kjøregleden mindre akkurat . Gule lykter hadde kanskje vært en fin ting, om du vil skifte litt look. Ang skjørter,/bakfanger, så synes jeg faktisk at det er litt pent å se noen som ikke har det også..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Challenger: Mer OT: Så det er din bil på avataren? Isåfall ble jeg ekstra nysgjerrig på flere bilder.

Neida, avataren viser Rauschenberg sin kreasjon av USA-utgave 1986 modell. Den skal jeg til BMW-museet og se på søndag. Det er utstilling der i sommer med flesteparten av BMW Art Cars fra opp gjennom tidene. Utstillinga blir tatt ned seinere i september. Jeg har gått og gleda meg lenge nå ;)

189458_10150453045280187_861010186_17934861_7962908_n.jpg

Håper både den og Ernst Fuchs sin 1982 modell står der =P~

199119_10150453045315187_861010186_17934862_5854240_n.jpg

Han du handla bilen av, hadde han noe klassisk 70-80-talls Merce også? Mulig jeg har sett bilen din før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Challenger: ja, har sett de der, men stussa siden Knut kommenterte fangeren din, og jeg ikke har sett noen andre bilder en avataren. Tenke du hadde foliert den lik eller noe. Nei, han hadde ikke andre eldre biler, trur det var kun middels bil interesse og stor lommebok ;)

Jørgen Lie: på tide å få til ett felles CCN midtnorge treff neste sesong? Evt. på Frøya etc.

Takk for fine tilbakemeldinger på bilen. Rart hvor mye rette felger gjør med biler. Flere tips til mod. uten at det blir for mye av det gode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Challenger: ja, har sett de der, men stussa siden Knut kommenterte fangeren din, og jeg ikke har sett noen andre bilder en avataren. Tenke du hadde foliert den lik eller noe. Nei, han hadde ikke andre eldre biler, trur det var kun middels bil interesse og stor lommebok ;)

Jørgen Lie: på tide å få til ett felles CCN midtnorge treff neste sesong? Evt. på Frøya etc.

Takk for fine tilbakemeldinger på bilen. Rart hvor mye rette felger gjør med biler. Flere tips til mod. uten at det blir for mye av det gode?

Syns ikke du skal gjøre så veldig mye mer med den.

Litt toning av rutene kanskje, men det er ikke et must.

M635CSi plast rundt om har også kledd bilen selvfølgelig. Men det er jo ingen M-bil, og den er veldig fin som den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje sant det, less is more. Men morro med noe å jobbe mot. Men får bare sørge for at den er i best mulig teknisk stand framover, og holde rusta unna. Rutene er originalt brune, så tror ikke jeg gjør noe med de. Skal ta ut setene i vinter å pleie de skikkelig, samt få tak i nytt ratt og matter. Tror ebay blir brukt flittig i vinter i påvente av ny sesong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ESveen changed the title to Esveen's garasjetråd - F25 X3 3.0d 2012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...