ESveen Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Har akkurat lest gjennom hele tråden din Fy fader for en nydelig 6-serie du har Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Regner med det er bilen din som pryder kontorveggen min sammen med en e21 denne måneden?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Hmmm.... nå ble jeg nysgjerrig...? Hvilken sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 02/classic kalenderen? Er vertfall veldig lik din,og står sammen med en e21 i samme fargekombo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Ja, stemmer det. Visste ikke at de hadde laget kalender. Finnes de bildene på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Har ikke sett de på nett...kanskje på 02/classic sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar e-24 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Nydelig bil du har! Fant nettopp denne tråden og synes det er kjekt å følge med:-) Jeg har ønske om å sette basskasse i min, men er veldig i tvil om hvilken type. Hva har du og hvordan funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Nydelig bil du har! Fant nettopp denne tråden og synes det er kjekt å følge med:-)Jeg har ønske om å sette basskasse i min, men er veldig i tvil om hvilken type. Hva har du og hvordan funker det? Hei Vidar og takk for det. Anlegget sto i bilen når jeg kjøpte den. Det er bygd av StigJ på forumet og det ligger bilder av bygget på side 3. Anlegget fungerer fint det, og det er diskret skåret hull bak armlenet i baksetet for å få lyd i coupen. Hvilke komponenter som er brukt er jeg usikker på, men kan sjekke det når bilen kommer ut av vinterlagring. Evt. send en PM til StigJ. Legg gjerne ut bilder av bilen din i E24 tråden: viewtopic.php?f=9&t=197349&hilit=ESveen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Årets første tur med påfølgende årets første vask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 så deg på rate i dag ja helt nydelig bil du har, misunner deg noe helt sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Jepp, var en snartur oppom Rate idag. Du må bare ta turen bort en dag og hilse på. Har du ikke E34 her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Jepp, var en snartur oppom Rate idag. Du må bare ta turen bort en dag og hilse på. Har du ikke E34 her? nei den står i sjetnemarka, blir ikke 18 før juli :/ men bilen er så si klar kjører en flamme lakkert lett motorsykkel tror jeg så deg gå tur med rottweilern din en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Etter montering av Bilstein B6 og H&R 30mm senkefjærer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Det gjør seg med litt senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Noen har tydeligvis lagt ut film av bilen din på youtube.. http://youtu.be/61iuJhnqnQU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå