ZhilleN Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Lurer på om det er mulig og ta av girkula, slik at festene inni ikke blir ødelagte, vet flere har gjort dette, er dette mulig? Eller blir den ødelagt uansett når jeg tar den ut? Vet det sitter en skrue under det lille "merke" på toppen. Noen som kan hjelpe meg? Mvh Sindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Orginale kulene er bare dyttet på. Røsk av og deng på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Jeg bare dro den rett opp, funka fett med litt muskelkraft (dette var på E46). Pass på så du ikke begynner å blø neseblod når den løsner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Haha, se her ja, ja da prøver vi på det da Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Hvor mange tenner røyk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Har ikke fått gjort det enda men regner vel med at jeg må ha nye igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå