316 Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Vi sitter nå på Bud Camping og nyter et par pils. Morgan har akkurat vært her og sjekket livet med sin jævla nydelige E92. Tenkte å legge ut noen bilder jeg har tatt så langt, før treffet i det hele tatt har startet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Strøkent! Har venta litt på bilder allerede, selv om treffet ikke har startet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Perfekte E30'r. Lykke til med treffet. Gleder seg til mere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Er vel fint ute på bud nå kan jeg tenke meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 lurer på om jeg hadde blitt litt sosete i hodet av å kjøre til molde i E30en altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Nydelige biler og bilder Skulle ønske jeg hadde hatt muligheten til å tatt turen opp dit også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 nydelige biler dere har alle 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Gleder meg til å se nærmere på bilene i morgen tidlig! Du kan kjenne meg igjen i morgen Mads, jeg er fyren som står ved E30'ene med buksa på anklene, ene hånda i boxern og andre rett opp mot sola og roper "FYYYYYYYYYY FAEN!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Sikkert noen som er interessert i å se bildene her og Fantastiske biler. Helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Konge bilder. Gleder meg til å se bilene live i morgen! Blir en herlig dag tenker jeg meg Og ehrnst de kjører ikke bare til molde... men til BUD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 FYYYY FAENNNN!!! de e30'a der er bare helt sjuke alle sammen, fyfaen det er gutta som kan dette med e30, HELT RÅTT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Å fy faen gutta, for noen biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Meget pent! Gleder meg til flere bilder, da det desverre ikke ble til at jeg tok turen i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Været ser så absolutt ikke bra ut her i Vestnes nå, håper solen titter frem i Bud innen en time.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå