thoslags Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Lurer på å kjøpe chrome grill til min e46. Nå er det kun original grill med chrome kant og svart inni. Vil den grillen her bli stygg? Link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-98-0 ... ccessories Den er annleis, men kanskje det blir tøft. Noken som har gode photoshop skills? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Den vil bli stygg mener nå jeg. Det flate feltet opp var mindre pent. Gå heller for originallooken. her er min med ettermontert original kromgrill: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Ja syns egentlig ikkje det gir så stor forskjell frå grill med kun chrome kant og den du har. Men det ser bra ut Eg og syns at det flate området ser tilsynelatende stygt ut, men kan hende det ikkje ser så gale ut på bilen. Har lyst på noke som ser litt annleis ut. Den er så snill i fronten Andre meninger her? Lurer forresten på en ting til. Om eg monterer facelift-look baklykter vil dei lyse på samme måte som facelift lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Syns de så litt jalla ut jeg da. Men smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Syns de så litt jalla ut jeg da. Men smaken er som baken Hehe, gjorde kanskje det. men har likevel lyst å teste den ut på bil. Var ikkje spes dyr heller. Men noken som veit om viss man monterer facelift-look baklykter, lyser dei som facelift? Er dei heilt maken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Chrom grill er absolutt finest synes jeg. Min bil har dette orginalt sammen med chrom lister rundt vinduene, typisk for 325, 330 osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Alle E46en med rekke6er kom med fullkromma grill originalt. Altså fra 320i og oppover. Lurer på om 330d og så gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Trur eg skal satse på den chrome grillen rett og slett fordi den såg spesiell ut. Så får eg sjå Men Lurer fortsatt på det der med facelift-look baktlykter. Lyser dei som en original facelift? Er dei heilt like? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Min 320d ble levert med fullkromma grill :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå