Bassedrammen Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Noen som har fasiten på hvordan man skal rygge i et veikryss/t kryss ? Husker ikke nøyaktig hva de sa på kjøreskolen om det.... Husker jeg kjørte forbi krysset på en måte men husker ikke i farta hvem fil og hvordan jeg plasserte meg når jeg rygga.. Oppkjøring 16ende juni. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Du må be passasjeren gå ut av bilen og plassere han på venstre side. Sveive ned vindu. Så skal vel ryggingen gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 driver på med det samme selv. du bør vell rygge deg inn i den gata med minst trafikk, slik at du ikke kjører hengeren midt uti kjørefeltet om du skjønner. og send ut passasjer som vakt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassedrammen Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Ja det med sensor som skal ut og passe på er greit men er det no fasit liksom på hvordan man skal rygge? man blir jo bare geleida inn i et kryss for eks for og snu..typisk i et boligfelt..Skal man helst rygge med/mot kjøre retningen liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 hmm... når jeg kjørte opp for noen år siden på denne så var det ingen rygging, er dette noe de har begynt med nå? I følge kjøreskolelæreren min hadde hun aldri hatt en elev som hadde strøket på BE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå