MortenV Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Hei! Har en E39 med uorginale facelift lykter og har brukt 3watts led i parklysene lenge nå fra megalys.no. Så fikk de inn nyere, sterkere og forbedret pærer med 5watt som kunne brukes som DRL og jeg skaffet disse, men når jeg testet den ene nye pæren mot en av de gamle så jeg ingen forskjell? Snakket med megalys over telefon og de sa at det kan være fordi prosjektoren inni lykten ikke kan ta ut mer lys. Vil bare høre om flere har hatt dette problemet og hva så evt. kan gjøres for å få et sterkre lys? 5watt til venstre og 3watt til høyre på bildet. Ingen forskjell.. Å ja, panseret er ikke helt nedpå
awt Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Uansett hva Megalys sier kan du ikke bruke disse som DRL uansett, da de ikke er godkjent som dette i det hele tatt. Blir du stoppet må du bite i det sure eplet og bytte. Det nærmeste du kommer hvis du vil bruke angel eyes som DRL er i park- og tåkelyskombinasjonen.
MortenV Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Uansett hva Megalys sier kan du ikke bruke disse som DRL uansett, da de ikke er godkjent som dette i det hele tatt. Blir du stoppet må du bite i det sure eplet og bytte.Det nærmeste du kommer hvis du vil bruke angel eyes som DRL er i park- og tåkelyskombinasjonen. Sant nok de er ikke godkjent for det, men blir neppe stoppet hvis de hadde vært sterkere. Politiet her vet såvidt forskjell fra xenon til halogen, så det er nok ikke største problemet. Vet at jeg kan bruke parklys i kombinasjon med tåkelys, men syns det er stiligere med bare ringene. Men får vel bare benytte tåkelyse også da.
Reef89 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Skal du ha sterkere lys så ville no jeg godt for markedets nykommer på hele 6w led!! fåes her: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5027 de skal vel passe siden du har facelift lykter.
MortenV Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Skal du ha sterkere lys så ville no jeg godt for markedets nykommer på hele 6w led!! fåes her:http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5027 de skal vel passe siden du har facelift lykter. Når forskjellen på 3w og 5w er så små så tviler jeg på at det er stor forskjell fra 5w til 6w. Dessuten er pærene fra megalys av meget god kvalitet. Vet ikke hvordan de du sendte er da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå