Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen min reagerer ikke når jeg trykker låseknappen eller åpneknappen på nøkkelen.

Den funker helt fint med nøkkelen rett i døra, da åpner alle dører seg, det er ikke batteriet i nøkkelen heller.

Noen som kan hjelpe meg?

På forhånd takk for hjelpa :)

Skrevet

prøv å pare nøkkelen med bilen på nytt. søk her innpå, skal ligge en guide. er noe med å slå på tenninga og trykk på låseknappen elns. verdt ett forsøk :D

Skrevet

Som sagt over, prøv å pare nøkkelen på ny.

Hvis det ikke hjelper, se om den funker når du holder nøkkelen i nærheten av bakruta. Mulig at antenneforsterkeren har tatt kveld.

Skrevet

Da var dette testet, det fungerte dessverre ikke. Jeg tror det er mottakeren som er i bilen, noen som vet hvor denne ligger og hvordan denne ser ut? Eventuelt andre ting som det heller kan være?

Skrevet

Jeg hat hatt div el feil på min e39 touring 98mod nå, og min ville ikke låse opp og igjen. Det jeg gjorde var å koble av batteriet i ca 15min og så koble på igjen, etterpå virka det igjen.

Skrevet

Takker, får prøve på det med batteriet først, men har min skepsis til akkurat den der når det gjelder tilfellet mitt asså, sjøl om det er mange som har flaks og kan gjøre den type ting ;-P

Skrevet
Jeg hadde en reservenøkkel som var helt død.Resatte den etter beskrivelse og nu virker den perfekt.Fabelaktig!!!

Greit og ha denna type innlegg og ;-P hehe ;-)

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...