Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Har denne stått på parkeringsplassen ved Ladeveien/Stjørdalsveien i 10 år?!

Gikk tur med hund forbi der i mange år da søstersen bodde i den gata. Rart at jeg ikke har sett denne bilen. At det går an å være så blind! Skulle kjøpt den på stedet ;)

Gleder meg til å se denne ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro at dere liker prosjektet:D kommer mere ganske snart.

ja. det blir ruter baki og. skal ikke ha det som var der hvertfall.

Gromt! Full M-tech utvendig her eller?

HAHA... nei kommer som sakt aldri noe m-tech på noen av e28ene jeg har bygd/kommer til og bygge. eneste grunnen til at jeg har mtech på 535en er at det sto på den når jeg henta den og det er en bruksbil så jeg har ikke gidda og tatt den av og brent den enda;)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell, galt med M då?

hehe. noe galt. jeg liker ikke ha noe som alle andre har og jeg mener det ser teit ut uten lister på fangerne og sidskjørta bygger mye mere ned enn fronten og i mine øyne ser det jævla teit ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne stått på parkeringsplassen ved Ladeveien/Stjørdalsveien i 10 år?!

Gikk tur med hund forbi der i mange år da søstersen bodde i den gata. Rart at jeg ikke har sett denne bilen. At det går an å være så blind! Skulle kjøpt den på stedet ;)

Gleder meg til å se denne ferdig.

strandveien 40 var det vell den sto. har stått der i mange år ja. bra for meg at du ikke har sett den da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell, galt med M då?

hehe. noe galt. jeg liker ikke ha noe som alle andre har og jeg mener det ser teit ut uten lister på fangerne og sidskjørta bygger mye mere ned enn fronten og i mine øyne ser det jævla teit ut;)

x2 :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart den ikke blir rå når vi blir ferdige med den... eeeh er vell ikke så lett å se d som blir custom på bilen når den er et hav med sparkelflekker/grunning osv... blir jo heller ikke rå med sine 3cm fra travers til bakken? eller at den er dønn strøken under? inni? motorrom+++++++++ å med den fargen som er valgt... tror nok heller den blir dødsrå!!! men va f vet jo jeg som har drevet med custom/utstillingsbil/mc i over 15år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du misforstod innlegget mitt....bilen er megafet som faen! har vel aldri sett en så rå schulz før!mente bare at den uferdige-looken den har på ene bildet med felga gjør at den ser helt RÅ ut....men seff, etter at den er ferdig er den nok dødsrå....men ikke på samme måte..hmm..dårlig forklart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...