spruddel Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Haha, tviler på at Yngve er veldig misunnelig, isåfall hadde han vel laget det samme fra bunn av. Må da gå an å komme med en tilbakemelding uten å få personangrep. Personlig synes jeg disse felgene satt som et skudd, men tror også det kunne blitt enda tøffere med noe mer "ekstreme" felger. Er jo smak og behag
SSM Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 De skulle hatt breiere baner, og BBS RS hadde vært mere riktig. Helst da i 18" Smule messunelse i lufta her eller måtte du bare si noe får å ha noe å pirke på.!? Felgene er jo som lagd til bilen... HAAAAAAAAAAAAAAhahahahahahahahahaaaaaaaahahah Yngve er sikker KJEMPE missunlig!
TurboOve Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 hehe Må nå være låv til kaste litttt bensin på båle da..!!
Robin L Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 dette trur jeg blir konge felga der er dritfete! skulle gjerne fått kloa i slike til e34n selv jeg.
G-RACING Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Haha, tviler på at Yngve er veldig misunnelig, isåfall hadde han vel laget det samme fra bunn av. Må da gå an å komme med en tilbakemelding uten å få personangrep. Personlig synes jeg disse felgene satt som et skudd, men tror også det kunne blitt enda tøffere med noe mer "ekstreme" felger. Er jo smak og behag +1
635csi Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 dette trur jeg blir konge felga der er dritfete! skulle gjerne fått kloa i slike til e34n selv jeg. Dumt jeg ikke har flere sånne felger å avse da
Robin L Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 har du hatt det altså ? du må bare pass på 7ern din så du ikke finner den på noen paller en dag
635csi Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Har (hatt) Ac S ja Synes nesten synd på en som er så kald at han stjeler et felgsett det sannsynligvis finnes bare 2 av i landet, hehe Men 7`ern står rett utom soveromsvinduet mitt om natta, så jeg føler meg forholdsvis trygg Bankes det forresten noe blekk på denne Schulz`n for tiden da Bota?
|Ole| Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Eg synst felgene er heilt rå og bilen er jo berre å legge klarlakk på så er den ferdig
H_Vatn Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 Eg synst felgene er heilt rå og bilen er jo berre å legge klarlakk på så er den ferdig HAHA
RoaldJ Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 hvordan har jeg gått glipp av denne så lenge... endeliiig digger den allerede
Pedi Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 hvordan har jeg gått glipp av denne så lenge... endeliiig digger den allerede Du er for opptatt med å lage latrineskap, derfor....
RoaldJ Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 hahah... riktig fikk bygd faenskapet til slutt har ikke fått lest alt, men skal du ha vinduer eller plater på sidene bak i "lasterommet"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå