Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, tviler på at Yngve er veldig misunnelig, isåfall hadde han vel laget det samme fra bunn av. Må da gå an å komme med en tilbakemelding uten å få personangrep. Personlig synes jeg disse felgene satt som et skudd, men tror også det kunne blitt enda tøffere med noe mer "ekstreme" felger. Er jo smak og behag :)

Skrevet
De skulle hatt breiere baner, og BBS RS hadde vært mere riktig. Helst da i 18" :mrgreen:

Smule messunelse i lufta her eller måtte du bare si noe får å ha noe å pirke på.!? Felgene er jo som lagd til bilen...

HAAAAAAAAAAAAAAhahahahahahahahahaaaaaaaahahah :lol::lol::lol:

Yngve er sikker KJEMPE missunlig!

Skrevet
Haha, tviler på at Yngve er veldig misunnelig, isåfall hadde han vel laget det samme fra bunn av. Må da gå an å komme med en tilbakemelding uten å få personangrep. Personlig synes jeg disse felgene satt som et skudd, men tror også det kunne blitt enda tøffere med noe mer "ekstreme" felger. Er jo smak og behag :)

+1

Skrevet
dette trur jeg blir konge :D felga der er dritfete! skulle gjerne fått kloa i slike til e34n selv jeg.

Dumt jeg ikke har flere sånne felger å avse da :wink:

Skrevet

Har (hatt) Ac S ja :wink:

Synes nesten synd på en som er så kald at han stjeler et felgsett det sannsynligvis finnes bare 2 av i landet, hehe :lol:

Men 7`ern står rett utom soveromsvinduet mitt om natta, så jeg føler meg forholdsvis trygg 8)

Bankes det forresten noe blekk på denne Schulz`n for tiden da Bota? :wink:

Skrevet

Eg synst felgene er heilt rå og bilen er jo berre å legge klarlakk på så er den ferdig :P

Skrevet
Eg synst felgene er heilt rå og bilen er jo berre å legge klarlakk på så er den ferdig :P

HAHA :lol:

Skrevet
hvordan har jeg gått glipp av denne så lenge... endeliiig :D digger den allerede ;)

Du er for opptatt med å lage latrineskap, derfor....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...