635csi Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Ser for meg denne bilen blir hovedattraksjon på treffet i Surnadal dersom dere blir ferdig til da
Iv3rs3n Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Jævla ledningsnett på na schulz'en gitt ! Forbanna Schulz Automobile ! Er ikke å bli klok på, kan vel være greit om noen lys fungerer til treffet i helga..
H_Vatn Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 legge opp egene brytere.. ? Skal ikke ha noe jalla egne brytere til bremselys blinklys og kjørelys:)
H_Vatn Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Ta ledningsnettet fra en annen e28 da Har ikke tilovers nå. Men skal nok få det til:)
Gravstein Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Fulgt med siden dag en, den her blir vannvittig feit ! Gleder meg til å se den ferdig
H_Vatn Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 hei, mye skryt her nå morro at dere liker bilen jeg bygger da:) holder på og montere vær dag. men går desværre en del tid på og flytte verkste for tiden og skjønner dere:) stemnings bilde. litt høyere leie men tre-fem garasjen har fått et verdig medlem til og vi har stoor parkeringsplass utenfor + lett og kjøre inn og utav verkste:) mvh
Tzunami Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Fy flate for et verksted! Ikke missunnerlig i det heletatt!
mOMOe Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Fy flate for en BIL!!!! Jævlig misunnelig, rett og slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå