Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vis du skal selge denne tror jeg det er Mobile.de og Ebay som gjelder :)

Tror nok det er mange der ute som gir mye mer for denne enn norske bmw entusiaster! :)

Skrevet
Vis du skal selge denne tror jeg det er Mobile.de og Ebay som gjelder :)

Tror nok det er mange der ute som gir mye mer for denne enn norske bmw entusiaster! :)

hehe ja det tror jeg og egentlig:P

gikk det godt å bytte vippearma da? :)

gikk overaskende lett faktisk.

Skrevet

Tror nok det er mange der ute som gir mye mer for denne enn norske bmw entusiaster! :)

Det tviler jeg dessverre på. Hvis du har fulgt med på hva biler og tilbehør koster i utlandet, så skjønner du sikkert greia. :)

Skrevet
gikk det godt å bytte vippearma da? :)

gikk overaskende lett faktisk.

Såpass lett at det ikke er noen heksekunst å få bytta vippearma på 528'n når jeg kommer hjem? :P

Skrevet

No kommer jeg ikke helt på.. Da vi mente at kamakslingene var satt i bakfrem? Eller satt som faaaaen Johan? :P

Skrevet

Det er lett å bytte vippearmer på M30, iallefall sylinder 1-3. Sylinder 4-6 skal du få slite litt med hvis motoren står i, er den utav går det greit.

Skrevet
gikk det godt å bytte vippearma da? :)

gikk overaskende lett faktisk.

Såpass lett at det ikke er noen heksekunst å få bytta vippearma på 528'n når jeg kommer hjem? :P

hadde det ikke vært for at den har gåen automat kasse så hadde jeg bytta den for lenge siden;)

vist det ikke var gjort det samma på den toppen som på 3,5 i "m5"'en så ;)

hehe de sto samme vei i denne og. skal vist stå sånn men var ikke noe problem skal nok få det til på 528en og;)

No kommer jeg ikke helt på.. Da vi mente at kamakslingene var satt i bakfrem? Eller satt som faaaaen Johan? :P

kamaksling har du bare en av! det er ikke noe 24v dritt:P

men vippearmsakselen satt gått på den toppen ja;)

Det er lett å bytte vippearmer på M30, iallefall sylinder 1-3. Sylinder 4-6 skal du få slite litt med hvis motoren står i, er den utav går det greit.

ja går som regel lett det:) er eksos på sylinder 1 som har en tendens til og ryke her i strøket;)

Skrevet

nok en drivknute tok kveld ista under en test runde! nå blir det stor diff med sperre istedet! satser på at den holder mål:)

Skrevet
funnet ut at kuttinga da eller er det bakstillinga i fokus?

bakstilling i fokus

rart de ryker.. han her kjører jo med samma diff som deg, eller hvertfall størrelse.. http://www.facebook.com/video/video.php ... 5&comments

har sikkert noe med at han har diff brems og gjøre jeg har jo åpen diff og da går jo alt ut på en drivknute. og de var vell omtrent det eneste som var org på bilen og når det har stått i 10 år for og plutselig bli belasta med 218hk og 310nm så vill de vell ikke være med så lenge:P

Skrevet

noen bilder som har blitt tatt ii det siste:)

185332_10150762347790274_679860273_20370920_6006244_n.jpg

første drivknuten som gikk:P

294662_10150277843592611_534367610_8196652_4605588_n.jpg

heeelt orginal 528ia i veldig god stand til venstre og en noe uorginal schulz

294662_10150277843637611_534367610_8196655_225363_n.jpg

294662_10150277843642611_534367610_8196656_5026776_n.jpg

[img[http]

fikk revet ned bakstillinga i dag. så i morgen skal den nye gåes over og få nye rører og bremser så skal den oppi kommer mer bilder av det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...