BMW-Coupe Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Vis du skal selge denne tror jeg det er Mobile.de og Ebay som gjelder Tror nok det er mange der ute som gir mye mer for denne enn norske bmw entusiaster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 gikk det godt å bytte vippearma da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Vis du skal selge denne tror jeg det er Mobile.de og Ebay som gjelder Tror nok det er mange der ute som gir mye mer for denne enn norske bmw entusiaster! hehe ja det tror jeg og egentlig:P gikk det godt å bytte vippearma da? gikk overaskende lett faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Tror nok det er mange der ute som gir mye mer for denne enn norske bmw entusiaster! Det tviler jeg dessverre på. Hvis du har fulgt med på hva biler og tilbehør koster i utlandet, så skjønner du sikkert greia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 gikk det godt å bytte vippearma da? gikk overaskende lett faktisk. Såpass lett at det ikke er noen heksekunst å få bytta vippearma på 528'n når jeg kommer hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 vist det ikke var gjort det samma på den toppen som på 3,5 i "m5"'en så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 No kommer jeg ikke helt på.. Da vi mente at kamakslingene var satt i bakfrem? Eller satt som faaaaen Johan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Det er lett å bytte vippearmer på M30, iallefall sylinder 1-3. Sylinder 4-6 skal du få slite litt med hvis motoren står i, er den utav går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 gikk det godt å bytte vippearma da? gikk overaskende lett faktisk. Såpass lett at det ikke er noen heksekunst å få bytta vippearma på 528'n når jeg kommer hjem? hadde det ikke vært for at den har gåen automat kasse så hadde jeg bytta den for lenge siden;) vist det ikke var gjort det samma på den toppen som på 3,5 i "m5"'en så hehe de sto samme vei i denne og. skal vist stå sånn men var ikke noe problem skal nok få det til på 528en og;) No kommer jeg ikke helt på.. Da vi mente at kamakslingene var satt i bakfrem? Eller satt som faaaaen Johan? kamaksling har du bare en av! det er ikke noe 24v dritt:P men vippearmsakselen satt gått på den toppen ja;) Det er lett å bytte vippearmer på M30, iallefall sylinder 1-3. Sylinder 4-6 skal du få slite litt med hvis motoren står i, er den utav går det greit. ja går som regel lett det:) er eksos på sylinder 1 som har en tendens til og ryke her i strøket;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 nok en drivknute tok kveld ista under en test runde! nå blir det stor diff med sperre istedet! satser på at den holder mål:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 funnet ut at kuttinga da eller er det bakstillinga i fokus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 rart de ryker.. han her kjører jo med samma diff som deg, eller hvertfall størrelse.. http://www.facebook.com/video/video.php ... 5&comments Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 funnet ut at kuttinga da eller er det bakstillinga i fokus? bakstilling i fokus rart de ryker.. han her kjører jo med samma diff som deg, eller hvertfall størrelse.. http://www.facebook.com/video/video.php ... 5&comments har sikkert noe med at han har diff brems og gjøre jeg har jo åpen diff og da går jo alt ut på en drivknute. og de var vell omtrent det eneste som var org på bilen og når det har stått i 10 år for og plutselig bli belasta med 218hk og 310nm så vill de vell ikke være med så lenge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 noen bilder som har blitt tatt ii det siste:) første drivknuten som gikk:P heeelt orginal 528ia i veldig god stand til venstre og en noe uorginal schulz [img[http] fikk revet ned bakstillinga i dag. så i morgen skal den nye gåes over og få nye rører og bremser så skal den oppi kommer mer bilder av det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xAndree936x Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Har aldri likt touring bmw.. denna skiller seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå