M3 Atle Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Syns ikke synd på deg. Tar du en bil ut på bane må du regne med litt svinn!
joachim sørlie Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Viper'n er en historie for seg selv Og bilen har vært på banen i dag og, og en litt mer blid eier som tusla rundt i dag
asv Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Hva har skjedd med de? Dodge viper skjedde Virker som at det skjer noe med denne bilen hver gang du skal på bane med den, men med stå på viljen er det vel ikke lenge før den er i strøken tilstand igjen En dedikert banebil hadde kanskje ikke vert så dumt?
Jørgen-A Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Er da like surt å bli påkjørt om man har en strøken rendyrka bane bil. Må jo nesten rette opp di og..
ZhilleN Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Er da like surt å bli påkjørt om man har en strøken rendyrka bane bil. Må jo nesten rette opp di og.. +1 !! Men etter min mening synes jeg ikke en så spesiell og fin bil skal herjes rundt med på bane, burde heller bruke den på treff og vise den frem der Altså stille den ut
Frans2k Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Er da like surt å bli påkjørt om man har en strøken rendyrka bane bil. Må jo nesten rette opp di og.. +1 !! Men etter min mening synes jeg ikke en så spesiell og fin bil skal herjes rundt med på bane, burde heller bruke den på treff og vise den frem der Altså stille den ut Så da bør jo ikke jørgen bruke e21 på bane heller da
matsrh Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Jeg syns nå det er tøft at H_vatn vil bruke bilen på bane. Synd når slikt skjer, men denne er vel strøken igjen før de fleste klarer å blunke Hadde ikke vært stort å se på hvis alle som legger noen lapper i en bil aldri skulle brukt de...
ZhilleN Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Er da like surt å bli påkjørt om man har en strøken rendyrka bane bil. Må jo nesten rette opp di og.. +1 !! Men etter min mening synes jeg ikke en så spesiell og fin bil skal herjes rundt med på bane, burde heller bruke den på treff og vise den frem der Altså stille den ut Så da bør jo ikke jørgen bruke e21 på bane heller da Den er bygd for og brenne hjul i 5 gir, og er litt mer ekstrembygd for bane
ealoken Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Når man har bygget en bil så er det på sin plass og bruke den etter eget ønske
Spiff Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 hva er vitsen med en bil viss den skal stå i en garasje og skinne?
BMW E30 325 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 enig. Mye bedre å bruke den både på bane, samtidig som å vise den på treff, enn å la den støve ned slik som feks min...
HagenJR Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Hadde blitt rimelig kjedelig på treff om det bare hadde vært gamle bulkete å stygge biler.
Jørgen-A Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Akurat. På gatebil er det jo 90% bilkrossbiler. Skal være finnish syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå