Pedi Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Syns du skulle laget en tråd til den der bruksbilen +1
vegardk Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 skulle så absolutt hatt en tråd om denne også ja
ZhilleN Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Blir nok E28 på meg nestegang gitt som sommerbil
Trond.S Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Hehe. Denne står nok ganske urørt enda gitt Begyner og bli veldig støvete og:(Men holder på med andre biler så schulzn blir ikke prioritert med det første desværre.. [ Bilde ] Bygger opp en ok bruksbil nå.. Lite som er så snasent som en lav og tøff e28 med M5-front
H_Vatn Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Såg ut som en morro brukskjerre det... Mer spennende enn E39 SnakeOil som jeg har som arbeidshest iallefall... Satser på at det blir en knall bruks ja:) kan bytte i dieseldyret ditt vis den er manuell;) motor der da? M30 i denne og:) Syns du skulle laget en tråd til den der bruksbilen +1 Næ.. må nok skuffe dere der tror ikke det blir noe tråd på denne heller:) Hehe. Denne står nok ganske urørt enda gitt Begyner og bli veldig støvete og:(Men holder på med andre biler så schulzn blir ikke prioritert med det første desværre.. [ Bilde ] Bygger opp en ok bruksbil nå.. Lite som er så snasent som en lav og tøff e28 med M5-front Det har du faktisk helt rett i! Gleder meg til og kjøre skikkelig bil igjen
Pedi Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Såg ut som en morro brukskjerre det... Mer spennende enn E39 SnakeOil som jeg har som arbeidshest iallefall... Satser på at det blir en knall bruks ja:) kan bytte i dieseldyret ditt vis den er manuell;) Automat... Selvsagt... Men E39 ble det mtp lasteevne, kan jo ikke ha en arbeidsbil uten hengerfeste og litt lovlig kilotoleranse...
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Ganske lik som min stæsje det da pedi? 525tdsa? for å ikke spore altfor mye av så får jeg kommentere at e28'n ser bra ut den kler fullsvart utseende
tommyheimberg Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Få ut litt flere bilder av den her i tråden da?) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
H_Vatn Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 Få ut litt flere bilder av den her i tråden da?)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Det kan jeg vel gjøre Fikk montert topp og litt annet i går. Begynner og haste litt da det kom snø her i går så får prøve og montere resten i dag. stemnings bilde..
Kristian Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 Hva slags dekk skal du kjøre på? Jeg invisterte i nye hakkapelitta piggfri idag på vinterbilen, e34 535i. Dimmen er vel 195/65-15 :0
Thewiz Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 Så ut som en veldig fin brukis. Mer info om den? Hva slags motor skal nedi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå