Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

stemmer nok det.. da denne ikke hadde ruter baki orginalt så var det kunn slike glassfiberplater så vi har skjært ut og limt inn plexiglass istedet. synes selv det var mye finere er nok derfor det ser ut som litt farge forskjell og. men blir stålrammer og glass ruter etterhvert så da blir det vell samme farge rundt om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget nice.....!!! :applause:

Liker virkelig det jeg ser, og kan bare si at nå må jeg få ut fingeren med min, så jeg kan parkere på siden av din til sommeren igjen 8)

Noen tråd eller bilder av din her inne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker virkelig det jeg ser, og kan bare si at nå må jeg få ut fingeren med min, så jeg kan parkere på siden av din til sommeren igjen 8)

ja må bare henge i:) håper for min del at du ikke bygger den prikk lik da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja må bare henge i:) håper for min del at du ikke bygger den prikk lik da:P

Skal vel noe til for at den skal bli lik denne.. :P Da her er mange detaljer ingen har sett med det blotte øye enno.. Dessuten må han vel ansette en helvettes t flink karosseriarbeider om den skal bli nogen lunde som din.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel...

Heeeelt enig er jeg da ikke. Den som jeg hadde (som nå er Sammigun sin) var nå kliss lik å se til utvendig minus senk, felger og spoiler.

Men uansett så blir det forskjellig farge, styling, felger og interiør. Så de blir like forskjellige ved første øyekast som mellom to vanlige E28er. Men skiller seg ut uansett de to bilene, så det vil ikke bli noe problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...