KingB Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Ser ut som om du har forskjellig toning på ruter i dørene og siderutene bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 stemmer nok det.. da denne ikke hadde ruter baki orginalt så var det kunn slike glassfiberplater så vi har skjært ut og limt inn plexiglass istedet. synes selv det var mye finere er nok derfor det ser ut som litt farge forskjell og. men blir stålrammer og glass ruter etterhvert så da blir det vell samme farge rundt om:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Meget nice.....!!! Liker virkelig det jeg ser, og kan bare si at nå må jeg få ut fingeren med min, så jeg kan parkere på siden av din til sommeren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Meget nice.....!!! Liker virkelig det jeg ser, og kan bare si at nå må jeg få ut fingeren med min, så jeg kan parkere på siden av din til sommeren igjen Noen tråd eller bilder av din her inne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Har ikke fått gjort annet enn å ribbe min, selv om jeg har hatt bilen siden 2005.... Men den er i "systemet", og det vil nok komme en tråd om denne utover vinteren ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Gleder meg:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Gleder meg:-D +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Meget nice.....!!! Liker virkelig det jeg ser, og kan bare si at nå må jeg få ut fingeren med min, så jeg kan parkere på siden av din til sommeren igjen ja må bare henge i:) håper for min del at du ikke bygger den prikk lik da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Bra jobbet Halfdan!! Dette ser utrolig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Meget nice.....!!! Liker virkelig det jeg ser, og kan bare si at nå må jeg få ut fingeren med min, så jeg kan parkere på siden av din til sommeren igjen ja må bare henge i:) håper for min del at du ikke bygger den prikk lik da:P Skal vel noe til for at den skal bli lik denne.. Da her er mange detaljer ingen har sett med det blotte øye enno.. Dessuten må han vel ansette en helvettes t flink karosseriarbeider om den skal bli nogen lunde som din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Veeel... Heeeelt enig er jeg da ikke. Den som jeg hadde (som nå er Sammigun sin) var nå kliss lik å se til utvendig minus senk, felger og spoiler. Men uansett så blir det forskjellig farge, styling, felger og interiør. Så de blir like forskjellige ved første øyekast som mellom to vanlige E28er. Men skiller seg ut uansett de to bilene, så det vil ikke bli noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 har snakka med sammigun mange ganger tidligere og hans bil blir ikke lik min i det heletatt utsende messig bortsett fra at det er en schulz;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Tar av meg hatten. Dette er vilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 tøff ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Finst det mangen slike i norge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå