Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig det blir tur til KR i morgen formiddag/ettermiddag, Halfdan! Så da tar jeg med kameraet.. Har holdt på å laga meg ny vei og parkeringsplass til nå, men bare finpussen igjen som jeg regner med blir ferdig i morgen til rimelig tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det strålende vær her, så kjør hit og ta bilder ;) he he he :)

(jeg tar gjerne en testrunde samtidig )

kjører til oslo i morgen etter jobb engang så da raser jeg nok igjennom åndalsnes regner jeg med;) vis jeg ser noen kjente så stopper jeg nok:)

Hvordan er det med varmluft mtp. når luftfilteret står slik?

Et stykke meeget imponerende arbeid! :D:applause:

si det. var ikke varmt innsuget i går etter en liten runde :) hadde sikkert vært bedre om det hadde stått nermere lyktene els men skal se bra ut og vettu så vi får se hva jeg gjør;)

Mulig det blir tur til KR i morgen formiddag/ettermiddag, Halfdan! Så da tar jeg med kameraet.. Har holdt på å laga meg ny vei og parkeringsplass til nå, men bare finpussen igjen som jeg regner med blir ferdig i morgen til rimelig tid :)

hmm. skal til oslo i morgen jeg. så kan bli trasig da:P men vi får se nermere da om hvor klar jeg er for og kjøre rett nedover eller om vi kan ta noen bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Er det håp at du har tid til en liten tur innom Bmw treffet for klassiske biler i Hobøl mellom 10 og 14 på lørdag? Hadde vært veldig fint å se din så vi får mer inspirasjon til å begynne med vår Schulz :) Ring gjerne 45456131 (BMWMARIANNE)

det skal dere ikke se bort i fra:) morten vet vell hvor det er?

Ser meget bra ut, gleder meg til skikkelig photosession. :)

det blir:)

Si ifra når du er i Oslo da, vi er nok flere her som vil ta en titt :D

blir vell oppdatert jevnlig:)

Skulle hatt norgestour med denne tror jeg! :)

hehe med veiene som er rundt om så er jeg spendt på om jeg i det heletatt kommer meg til oslo og hjem igjen;)

oi faen... den ble større enn planlagt.. menmen... viser bare hvor mye jeg liker den :P

hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det blir tur til KR i morgen formiddag/ettermiddag, Halfdan! Så da tar jeg med kameraet.. Har holdt på å laga meg ny vei og parkeringsplass til nå, men bare finpussen igjen som jeg regner med blir ferdig i morgen til rimelig tid :)

hmm. skal til oslo i morgen jeg. så kan bli trasig da:P men vi får se nermere da om hvor klar jeg er for og kjøre rett nedover eller om vi kan ta noen bilder :)

Kommer uansett innom deg på jobben for å se ;) Kameraet blir med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...