Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

ååååå ka arti d e å bynn å poler bunnpanna/motorfeste/gearkassetraversj+++++++++++ ette div uhell med både olje å kjøleveske!! + x antall tima me tampkjøring i ur å skur!! bli vell arti t mæ å klargjøre motorrom før rudskogen!! ja da gleder meg allerede!!!!! hahahaha

kjøleveske problem hadde han ett par ganger. :lol: sånn er det når du kjører med lokk som ikke holder på noe trykk. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den manglende senterkoppen skal jeg nok få laget ny til halfdan! en runde med dreiebenk å litt lakkering så bli d vell årning på d!

Kjøpte en senterkopp på eBay her om dagen, som jeg håper passer. (Bydde på et komplett sett også, men jeg var tydeligvis for grådig :roll:)

Skal få frakta den utover så snart jeg får den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med at felga mangler senterkopp?

og angående interiør..montere elvinduer? Og få i ett skinn interiør? :)

senterkoppen har aldri vært der men ny er på vei;)

finn og kjøp elvinduer som faktisk funker til meg du da så skal jeg montere de jeg;)

skinn interiør vill jeg faktisk ikke ha. disse stolene har et jævlig kledelig og godt stoff. og brenne meg og skli frem og tilbake i skinnstoler gidder jeg ikke;)

Hvilke stoler er dette? :)
Er det ikke vanelig m-tech?:)

ser ut som vanlige m-tech stoler til e28 på fassong og slik. men er ett helt annet stoff. ingen har sett denne typen før. men pedi mente kanskje han hadde samme sort interiør i en m535i han hadde for noen år siden.

ååååå ka arti d e å bynn å poler bunnpanna/motorfeste/gearkassetraversj+++++++++++ ette div uhell med både olje å kjøleveske!! + x antall tima me tampkjøring i ur å skur!! bli vell arti t mæ å klargjøre motorrom før rudskogen!! ja da gleder meg allerede!!!!! hahahaha

kjøleveske problem hadde han ett par ganger. :lol: sånn er det når du kjører med lokk som ikke holder på noe trykk. hehe

må vell regne med litt svinn når en legger ut på lang tur med en uprøvd bil vell?

ikke vanlige m-tech stler dette. er spesielt stoff i di.. aldri sett før heller, så vet ikek hvor det er ifra :P

flere som ikke vet hvor de er fra:) men gode og sitte i:)

Utrolig gode seter er det hvertfall!!:)

bedre enn mange ny biler på markedet hvertfall:D

Er det ikke E24 stoler?

nei er nok e28 stoler vill jeg tro siden det ikke er vipp på disse.

den manglende senterkoppen skal jeg nok få laget ny til halfdan! en runde med dreiebenk å litt lakkering så bli d vell årning på d!

Kjøpte en senterkopp på eBay her om dagen, som jeg håper passer. (Bydde på et komplett sett også, men jeg var tydeligvis for grådig :roll:)

Skal få frakta den utover så snart jeg får den :)

vi får krysse fingrene for at den passer da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...