Mjørgen Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Planer om godkjenning av motorbytte/turbo på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Regna nesten med det eneste kjærra manglet, ladetrykk, kom til å dukke opp. Og vips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Planer om godkjenning av motorbytte/turbo på bilen da? hadde jeg bare fått taki papirer på at bilen tåler og ha noe motor så hadde jeg gjort det. men får jo ikke godkjent ett senkesett engang fordi at det ikke finnes tuv papirer til schulz.. finner jeg papirer eller får mulighet til og godkjenne den så blir det gjort. er jo bremser og stag så det holder mener jeg. og det skjønner de på bt og men de kan ikke godkjenne det med mindre jeg har papir. så jeg får kjøre til de stopper meg så får jeg møte opp på bt neste dag med orginalbil;) har jo alt liggende klart:P Regna nesten med det eneste kjærra manglet, ladetrykk, kom til å dukke opp. Og vips hehe. jajo. den skulle vell helst hatt en m88 da for og være den "m5 touring" liksom. men så koster det og det går ikke så for ferdelig godt egentlig. skulle egentlig sugetrimme men tror ikke jeg hadde blitt fornøyd med effekten da egentlig. så nå blir det turbo i stedet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 skulle hatt min motor du vett =) veit du ahr lyst på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 524td schulz hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Skal du ha deg grenrør da hr.vatn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 halfdan har ett bra grenrør fra før. men du kan lage til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 inga problem=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 skulle hatt min motor du vett =) veit du ahr lyst på den Haha. Den går jo som ett dass. Var jo nesten sånn at den daue 12v min hang på jo:p Skal du ha deg grenrør da hr.vatn? Skulle hatt men lite penger til overs:p vi får se litt nermere sesong start:p halfdan har ett bra grenrør fra før. men du kan lage til meg Bra og bra. funker sikkert selv om det er jeg som har lagd det:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Fått vinterbilen på plass? Savner forsatt bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Den er på plass:) nysgjerrig du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 ligger vell bilde av den på forumet her en plass vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Bilde av vintervogna da:) 84mod 524td gått 309k går fint som bare det lite rust(snart) påkosta 100k+ de sisteåra. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 gratulere med vinterbil h-vatn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Den er på plass:) nysgjerrig du nå da? Klart eg er nysgjerrig når det gjelder en 524 Såg utrulig flott og strøken ut. Flott farge var det og! Hva er planene for denne da? Edit: Kan eg spørre deg for hva du ga for den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå