Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

vrbmsa9v09cuaesdb6p5.jpg

Rettsliping av innsugs "flenser" mot toppen.

mayja3smruxwk1a3zj12.jpg

Spjelda skal og slipes litt sånn at de blir like.

gr0axmxthag3ut7c0r5b.jpg

Fikk nye vannskjerte flenser til turbo av nabo verkste her en dag:)

h8erva1wdzskehj4n73p.jpg

Turbo på plass. Så da kan jeg begynne med og finne plass til wg og resten av eksos.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars pluggkabler :P hehe

Hehe. Joa. Trangt er det. Men tror det skal gå ganske greit. Det værste blir og få lakt rørene til wg osv.

tror dette kommer til å få de fleste til å snu seg når de møter denne.. den gromme vogna, med den motoren :)

STÅ PÅ!!

Takker for det. Prøver og få det så bra som mulig :)

Helt rått å se hva enkelte har evner og mulighet til å få til! Nydelig og unik bil, håper å se en video når turboen er på plass?! Lykke til videre, stå på :)

Takker for det. Jeg er ikke noe ekspert men jeg prøver så godt jeg kan:)

Skal vell få til litt mer filmer i år:)

vi synger og vi ler og :applause: for mister halfdan! :mrgreen:

Dette blir bra tror jeg, steike fint! :) gleder meg til og se fler bilder jeg, du er jo så sparsom :D

Hehe. Får håpe det blir bra ja. Skal prøve og bli litt flinkere til og ta bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er morro Halfdan! Men du må bare pøse på med bilder, du vet vi liker det... ;)

Du har sikkert skrevet det, men hva komp er det i motor? Og hvor mye tenker du å hente ut/lade?

Takk for det Ivar. Følger med på tråden din og:)

Har vell ikke sakt så mye om hva motor består av. Men er en ganske orginal m30b34 fra 86 så kompen er org. Mulig den endres litt når jeg bytter til b35 topp men den tåler litt trykk fordi. Tenkte og kjøre 1bar. Hva effekt og slik jeg får det vet jeg ikke. Bare jeg får ett langt register og klarer og legge 2svarte spor i 3gir uten noe knot skal jeg være fornøyd ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...