Reset Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Ja, vist du kommer hit, og spør fint, så skal du få kjenne litt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Jeg har alpina cooler Kjøpe? skal ikke se bort i fra det:) Kan jeg få ta på den Coolern? det må vi få ordna om jeg kjøpern:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 lurer på å ta turen innom snart Halfdan bare det å få tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Hvilken Alpina kommer den fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 lurer på å ta turen innom snart Halfdan bare det å få tid Bare og stikke innom det:) er der stort sett hver kveld:) Hvilken Alpina kommer den fra? Det vet han ikke og jeg fant det ikke ut etter ett lite søk på google heller. Kanskje du finner det ut? Delenr er 11 65 650 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Jeg får opp E34 B10 Bi-Turbo på det delenummeret der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Jeg får opp E34 B10 Bi-Turbo på det delenummeret der. Stemmer på en prikk det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 så egentlig for meg at den kom fra noe slikt med tanke på utforming og hva det er av plass på e34 ja kommer en liten update snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 intercooler på plass. med fanger på så vises den nesten ikke:D toppen som skal på skal ut med ventiler og slik og gjøre rent og bytte tetninger osv:) b35:D kommer kanskje en bedre update i morgen vis jeg får gjort noe mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 her er det framgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Intercooleren såg good ut der den står, ja. Det må jeg si... Diskre, og effektiv Me likey! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 her er det framgang prøver nå bilen bygger seg ikke selv:) Intercooleren såg good ut der den står, ja. Det må jeg si... Diskre, og effektiv Me likey! ja. den ser utvilsomt jævla bra ut. og registret er jævla bra i den. samma mannen som sveisa den skal sveise plenumet og spjelda i morgen mest sannsynlig. så da blire morro:D holder på og bygge ett plenum som er utregna osv til og være rett størelse osv inv:P så satser på at det blir bra:) Dette er bare innerdelen forøvrig. Skal en del til utenpå med inntaket på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Stå på Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Dette liker vi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 begynner å bli for mange dager siden update nå vatn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå