Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Autronic sm4 og sm3, Vipec eller Nira!

Da kan du også få hjelp med montering og mapping på bremserull i Batnfjorden ved behov. :)

De aller fleste datasprut gjør jobben bra, det som teller når man er nybegynner er support, support og support. Dette er alltid viktig men spesielt som "nybegynner". Er selvsagt litt forskjeller på hvor brukervennlige programma / koblingskjema er men man kommer i mål med det meste.

Folk anbefaler som regel/nesten alltid det merket de har selv det kan jo tolkes på flere måter men det sier nå litt om at de fleste merker fungerer. Om personene har så mye grunnlag å sammenlikne på, er en annen høyst ukjent faktor. (og forsåvidt litt viktig ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autronic sm4 og sm3, Vipec eller Nira!

Da kan du også få hjelp med montering og mapping på bremserull i Batnfjorden ved behov. :)

De aller fleste datasprut gjør jobben bra, det som teller når man er nybegynner er support, support og support. Dette er alltid viktig men spesielt som "nybegynner".

samme som begge dere to har sagt til meg :wink: men du vet hva jeg syns Halfdan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autronic sm4 og sm3, Vipec eller Nira!

Da kan du også få hjelp med montering og mapping på bremserull i Batnfjorden ved behov. :)

autronic link eller vipec det står mellom tror jeg. hvem som har rulle osv i fjorden?

Autronic sm4 og sm3, Vipec eller Nira!

Da kan du også få hjelp med montering og mapping på bremserull i Batnfjorden ved behov. :)

De aller fleste datasprut gjør jobben bra, det som teller når man er nybegynner er support, support og support. Dette er alltid viktig men spesielt som "nybegynner". Er selvsagt litt forskjeller på hvor brukervennlige programma / koblingskjema er men man kommer i mål med det meste.

Folk anbefaler som regel/nesten alltid det merket de har selv det kan jo tolkes på flere måter men det sier nå litt om at de fleste merker fungerer. Om personene har så mye grunnlag å sammenlikne på, er en annen høyst ukjent faktor. (og forsåvidt litt viktig ;) )

kan vell kalle meg ganske så nybegynner når det gjelder sprut. men etter andres erfaringer så er det autronic og vipec som leder nå:P og jeg ser rundt om på forumet at du er jævla flink til og gi bra support så får vell svar med deg vis jeg lurer på noe?:)

Autronic sm4 og sm3, Vipec eller Nira!

Da kan du også få hjelp med montering og mapping på bremserull i Batnfjorden ved behov. :)

De aller fleste datasprut gjør jobben bra, det som teller når man er nybegynner er support, support og support. Dette er alltid viktig men spesielt som "nybegynner".

samme som begge dere to har sagt til meg :wink: men du vet hva jeg syns Halfdan :D

det vet jeg. og det blir vell bra til slutt.

enig i det som blir sagt over her. Alle som er nemt her er brae alternativ. hvor skal du bremse henn da?Jeg annbefaler electromotive fordi jag kunn har gode erfaringer med det+ att jeg bruker geir haugen på bjørnstad bil til mapping og han annbefaler det.=)

har ikke bestemt meg for noen plass og bremse. bjørnstad klarer vell og mappe de fleste sprut?

Bygge om til original?

den er jo orginal. utenom felger senk og motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild Solberg he bremserull.

Jørgen anbefala Haugen, å det må'n bære få gjær.

Men i he vore mæ på mapping der, og både pris, service og sjølve map'en va hælt tragisk. Å den bilen e ikkje akkurat det eneste tilfellet... :)

Ekkje ute etter å "ta" nåkken, men syns det e forjævlig at folk ska bruke så mykje peng og ikkje få det dei he betalt fær. Og kanskje havarere motor attpåtil.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meeeeeen.. så er det og ca 600 andre biler som har vert der på mapping som fremdeles går fint og yter det dem skal inkl den du har selv med gammle m30 motoren som sto i=). den skaut og small mye ja men det var pga stenaldersprute som var på den. Husk att alle kan gjøre feil og att en sak alltid har 2 sider.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e sant det.

Og det stemme au at m30'n funka, men hvorvidt den map'en var bra e nåkkå hælt anna, fær det va'n ikkje...! :)

Va for eksempel ikkje akkurat vanskelig å sjå i tenningstabellen kor det va gjort arbeid og ikkje.... :)

Men for all del, folk ska da få lov å gjør som dei vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild Solberg he bremserull.

Jørgen anbefala Haugen, å det må'n bære få gjær.

Men i he vore mæ på mapping der, og både pris, service og sjølve map'en va hælt tragisk. Å den bilen e ikkje akkurat det eneste tilfellet... :)

Ekkje ute etter å "ta" nåkken, men syns det e forjævlig at folk ska bruke så mykje peng og ikkje få det dei he betalt fær. Og kanskje havarere motor attpåtil.. :)

har hørt litt forkskjellig om han og. og henge ut noen jeg ikke har brukt til jobber selv skal jeg ikke gjøre. men vi får se. thoresen mappa en 325turbo rundt frei og når han kjørte bilen til bjørnstad så fikk han 20hk mer els enn han hadde på tur oppover. ståle_h kan vell bekrefte det om det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e sant det.

Og det stemme au at m30'n funka, men hvorvidt den map'en var bra e nåkkå hælt anna, fær det va'n ikkje...! :)

Va for eksempel ikkje akkurat vanskelig å sjå i tenningstabellen kor det va gjort arbeid og ikkje.... :)

Men for all del, folk ska da få lov å gjør som dei vil. ;)

Tennings mappen stemmer ikke på papiRet for jeg og anders plaserte triggerføleren på øyemål. Den ble ikke justert iforhold til 0 pungte med tenningslampe. Så den stemmer ikke for 0 pungte er ikke på 0 om du fårstår hva jeg mener. Men og påstå att en som mappet biler mens vi enda gjikk i bleier ikke kan det han holder på med er litt for dumt syns jeg basert på ett engangs tilfelle. Når det er så mange andre som er fornøyd med jobben hans. Synd det er nesten bare det negative som kommer frem. Men nok om det. Folk får gjøre som di vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...