AlexZandero Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Hei folkens Kjøpte meg en E46 328i 1998 mod for akkurat ei uke siden. Siden jeg er ny på forumet så tenkte jeg hvorfor ikke vise den fram Også tenkte jeg dere kunne komme med anbefalinger til hva jeg burde gjøre med den. Trenger anbefalinger til nye felger! Takker på forhånd! mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Gratulerer med flott bil! Litt senk og 18/19" felger med kant, så blir det bra PS; også eksosanlegg da; sånn at go' lyden kommer frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 flott bil! grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Grattis med noe som ser ut som en veldig flott E46. Anbefalinger: Som Orjan skriver, 18eller 19" hjul. God senk. Lakke treflisene sort pianoblank. Bytte frontblinkersene til grå. Jeg bytta fra hvite som du har til grå. Blender seg mye bedre sammen med hovedlyktene. Hvis du vil spare litt penger på eksosen og bare vil pynte litt, kan du kjøpe originale rørhaler som settes utpå stussene. Blir ca. som de jeg har kanskje litt mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Skifte lys og eksos anlegg som nevnt ovenfor. Pluss felger. Har selv 18" GS Chromeline felger med 225/40-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Har foressten Sebring effektanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå