Gå til innhold

E28 518i->M530i Retrogarasjen. Update 19/6 s36 GODKJENT!!!.

Pernezz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En liiiten tråd kan vel ikke gjøre noen skade, mr Samuelsen... ;)

+1

Meget vellykket, mister Nesse!!!!!

Blir bare mer og mer sugen på å få ferdig selv her nå....

Kommer stadig pakker fra GS, så nå må det vel nærme seg noe for min del også... 8)

Skulle kanskje laget en liten tråd om mitt også???

Ja det kommer seg nå :wink: Tråd må du få deg :D

Det var det jeg håpet på når jeg kuttet i denne M-tech fangeren :wink: Er meeeeget fornøyd med utseendet på denne bilen min ja :D Men, det kan alltids bli bedre... Er noen småting som må tas etterhvert, men ikke noe som haster...

har du bilder fra du fikset dette ?

Har dessverre ikke bilder fra den prosessen, men tok et grovkapp først, deretter var det bare å prøve seg frem litt etter litt :D

faen det blei BRA med den bakfangern! men du mangler shadowline rundt vinduene ;)

fått denna 10 cm lavere i fronten nå så hadde den vært perfekt :D:shock:

Takker for det :D Shadowline kommer. Denne skal ikke bli lavere foran, for det skal være kjørbart og lovlig senket. Da slipper en å bli stoppet og avskiltet så lett :wink: Om det kommer et sett med coilovers på markedet som har tüv-papirer er det aktuelt å få det lavere, men ikke nå...

Ta vart bra ja! :-D Men faen så D e kappa bort t hengarfeste da!

Ja, det var litt ille, men får se om det kan bli en løsning på dette etterhvert :wink:

Grunnen min til at jeg aldri har likt m535 stylingen er nettopp pga det ser så domt ut uten gummilistene, etter min mening så ble dette bra , og jeg liker bare M-tech mere og mere :D

+1 har tenkt tanken med og gjøre det samme selv mange ganger:) ser så mye bedre ut når en har lister rundt om:)

Men jeg var først :wink: Og jeg er enig med dere angående M-techen at den "mangler" listene.

Fine denne her ja!

Takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du gått nærmere bilen, så hadde en fått sett mer lykter og mindre omgivelser. ;)

Men for all del, det såg IKKE feil ut. For meg er det på en måte mer rett at alle 4 lyktene er like på en BMW.... Men som du vet, det var madammen min som overbeviste meg til å gå for euro-lyktene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...

Jeg må nesten få lov til å berømme deg litt her...

For ca 1.5 år siden kom du hjem med det sannsynligvis mest spontane og tilfeldige bilkjøpet du noensinne har gjort.

Slik presenterte du "Der Rennwagen" hjemme hos meg, en 1988 518i som var sånn ca halvpen utenpå, og tilnærmet strøken inni...

zeqmd67woafr1o67klp0.jpg

Present day, etter mange timers mekking, mange timers diskutering (med bl.a. meg, takk for det), mange kroner i deler og etter nærmere 10000 hits på tråden din - så stiller du med følgende bilde:

DSCF1504_zps4c3ed470.jpg

Det er litt av en forandring blitt, og jeg digger det. Jeg gleder meg til våren, der du endelig skal kunne dra meg med på treff - og begge stiller med hver vår bil.

Grattis med fet bil, vel fortjent! Tror ikke det er så mange som er uenig i den uttalelsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du gått nærmere bilen, så hadde en fått sett mer lykter og mindre omgivelser. ;)

Men for all del, det såg IKKE feil ut. For meg er det på en måte mer rett at alle 4 lyktene er like på en BMW.... Men som du vet, det var madammen min som overbeviste meg til å gå for euro-lyktene....

Sånn som dette?? :

DSCF1500_zps92aa72f8.jpg

Vet at det er skeivt montert, men det var som sagt bare prøvemontering :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg griner ikke på nesa... :wink:

Godt jeg har noen som er enig med meg :D

Forresten...

Jeg må nesten få lov til å berømme deg litt her...

For ca 1.5 år siden kom du hjem med det sannsynligvis mest spontane og tilfeldige bilkjøpet du noensinne har gjort.

Slik presenterte du "Der Rennwagen" hjemme hos meg, en 1988 518i som var sånn ca halvpen utenpå, og tilnærmet strøken inni...

Present day, etter mange timers mekking, mange timers diskutering (med bl.a. meg, takk for det), mange kroner i deler og etter nærmere 10000 hits på tråden din - så stiller du med følgende bilde:

Det er litt av en forandring blitt, og jeg digger det. Jeg gleder meg til våren, der du endelig skal kunne dra meg med på treff - og begge stiller med hver vår bil.

Grattis med fet bil, vel fortjent! Tror ikke det er så mange som er uenig i den uttalelsen....

Takk for det kompis :D

Jeg foretrekker euro-lykter, men det er jo litt smak og behag det der.. :)

Rynker ikke på nesen skal du tro.. :wink:

Det er nettopp det som er saken, smaken er som baken, nemlig delt... Det kommer aldri til å skje at alle liker ditt eller datt, så derfor har jeg bygget denne bilen etter eget hode og ideer etterhvert. Har selvfølgelig hatt mange diskusjoner frem og tilbake mellom meg, Pedi og Sammigun bare for å nevne noen, om hva som ser bra ut eller ikke :shock: Men til slutt er det jo meg selv som bestemmer utseendet :wink:

Heeelt nyyydelig.. :applause::applause:
Jeg griner ikke på nesen. Syns dette er en fantastisk combo:D
dette var faktisk fint :)

nydelig E28 du har ;)

Drømmebil :love:

Tusen, tusen takk :D

Flott bil, men den utsagingen til hengerfestet ødelegger så mye at det var bedre uten. Ser litt jalla ut. My 2 cents.

Ja, jeg er absolutt ikke fornøyd med det store gapet bak der, så hvis noen har en gammel M-tech bakfanger som dem vil donere en bit av, så kunne jeg kanskje blitt mer fornøyd :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er absolutt ikke fornøyd med det store gapet bak der, så hvis noen har en gammel M-tech bakfanger som dem vil donere en bit av, så kunne jeg kanskje blitt mer fornøyd :wink:

veit mulig om en, med kun utsparing til eksosen, jeg hadde den på min bil med krok uten problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...