Gå til innhold

E28 518i->M530i Retrogarasjen. Update 19/6 s36 GODKJENT!!!.

Pernezz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gratulerer med godkjent bil :D:applause:
Dette er bare helt über Grom lesing PØ :-D

Grattis med fantastisk herlig bil, og ikke Minst (tromme-virvel)..... med Alt stemplet i vognkortet :-D :-D

:applause::applause::applause:

Takk så mye :D:D Og en STOOOR applaus til deg også Ivar som har hjulpet meg gjennom tykt og tynt :D:D:applause::applause:

Gratulerer! Dette hadde jeg aldri trodd den gangen jeg kjørte den på isen i Sigdal! :-D

Gleder meg til å se den på E30Meet. :-)

He he, ja jeg ser for meg at det er litt rart for deg å tenke på :wink:

gratulerer så meget :D
Tøfft dette her! Gratulerer med friskt vognkort :D!!
Gratulerer, og god tur til E30meet 8):applause:

Takk så mye :D

Gratulerer:-D hvor mye NM er det i motoren? Og hva måtte du endre på i understell ved godkjenning? Mvh jørgen:-) hoder på me noe av d samme selv. Bare m106:-)

I denne motoren er det 320 nM, mens det i M88 er 340 nM. Jeg har endret understellet til M5 utenom bremsene foran som er E34 540i. Kommer du på treffet eller?? Da må vi slå av en prat!!

Gratulerer !! Det ordner seg for kjekke gutter !!

Snakkes i morgen. !!

Det gjør vi vet du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjørgen skrev:

Gratulerer:-D hvor mye NM er det i motoren? Og hva måtte du endre på i understell ved godkjenning? Mvh jørgen:-) hoder på me noe av d samme selv. Bare m106:-)

I denne motoren er det 320 nM, mens det i M88 er 340 nM. Jeg har endret understellet til M5 utenom bremsene foran som er E34 540i. Kommer du på treffet eller?? Da må vi slå av en prat!!

Okey. Jeg sleit litt med nm i og med 745 har mere nm enn m5. Tror den var 380 om jeg ikke husker feil? Nei jeg kommer desverre ikke på treffet :( hadde jævlig lyst! Men ble ikke anledning denne gangen:( men vi tar den praten en annen gang ;) lykke til på treffet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hyggelig å hilse på deg idag. :) .

Og sist men ikke minst,for en hææærlig bil.

Var bare så dumt jeg ikke bli litt lengre.Alltid morro å treffe folk med samme interesse .

Hive meg på sveigis her!

ble veldig imponert over hvor ryddig og fin bilen din var! og mtp vår felles venn AJ sine uttrykkelser om ytelse skjønner jeg at det var en morsom bil også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update fra Rudskogen? Fikk du filmet litt? :)

Sorry Christian... Har vært avgårde på "ferie/roadtrip" nesten siden E30Meet... Fikk filmet litt, men det skal redigeres sammen med andre klipp som en annen kar har :wink: Så i mellomtiden får du smøre deg med den berømte tålmodighetskremen :lol:

Var bare så dumt jeg ikke bli litt lengre.Alltid morro å treffe folk med samme interesse .

Hive meg på sveigis her!

ble veldig imponert over hvor ryddig og fin bilen din var! og mtp vår felles venn AJ sine uttrykkelser om ytelse skjønner jeg at det var en morsom bil også!

Takk for det gutter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...