Hardtop Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Gratulerer! Dette hadde jeg aldri trodd den gangen jeg kjørte den på isen i Sigdal! Gleder meg til å se den på E30Meet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 gratulerer så meget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Tøfft dette her! Gratulerer med friskt vognkort !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Gratulerer, og god tur til E30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Gratulerer:-D hvor mye NM er det i motoren? Og hva måtte du endre på i understell ved godkjenning? Mvh jørgen:-) hoder på me noe av d samme selv. Bare m106:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Gratulerer !! Det ordner seg for kjekke gutter !! Snakkes i morgen. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 gratulerer med godkjent bil Dette er bare helt über Grom lesing PØ Grattis med fantastisk herlig bil, og ikke Minst (tromme-virvel)..... med Alt stemplet i vognkortet :-D Takk så mye Og en STOOOR applaus til deg også Ivar som har hjulpet meg gjennom tykt og tynt Gratulerer! Dette hadde jeg aldri trodd den gangen jeg kjørte den på isen i Sigdal! Gleder meg til å se den på E30Meet. He he, ja jeg ser for meg at det er litt rart for deg å tenke på gratulerer så meget Tøfft dette her! Gratulerer med friskt vognkort !! Gratulerer, og god tur til E30meet Takk så mye Gratulerer:-D hvor mye NM er det i motoren? Og hva måtte du endre på i understell ved godkjenning? Mvh jørgen:-) hoder på me noe av d samme selv. Bare m106:-) I denne motoren er det 320 nM, mens det i M88 er 340 nM. Jeg har endret understellet til M5 utenom bremsene foran som er E34 540i. Kommer du på treffet eller?? Da må vi slå av en prat!! Gratulerer !! Det ordner seg for kjekke gutter !!Snakkes i morgen. !! Det gjør vi vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Gratulera pus. Enjoy E30 meet. Husk å film en go del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Mjørgen skrev: Gratulerer:-D hvor mye NM er det i motoren? Og hva måtte du endre på i understell ved godkjenning? Mvh jørgen:-) hoder på me noe av d samme selv. Bare m106:-) I denne motoren er det 320 nM, mens det i M88 er 340 nM. Jeg har endret understellet til M5 utenom bremsene foran som er E34 540i. Kommer du på treffet eller?? Da må vi slå av en prat!! Okey. Jeg sleit litt med nm i og med 745 har mere nm enn m5. Tror den var 380 om jeg ikke husker feil? Nei jeg kommer desverre ikke på treffet hadde jævlig lyst! Men ble ikke anledning denne gangen:( men vi tar den praten en annen gang lykke til på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Update fra Rudskogen? Fikk du filmet litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Rått! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Hyggelig å hilse på deg idag. . Og sist men ikke minst,for en hææærlig bil. Var bare så dumt jeg ikke bli litt lengre.Alltid morro å treffe folk med samme interesse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Hyggelig å hilse på deg idag. .Og sist men ikke minst,for en hææærlig bil. Var bare så dumt jeg ikke bli litt lengre.Alltid morro å treffe folk med samme interesse . Hive meg på sveigis her! ble veldig imponert over hvor ryddig og fin bilen din var! og mtp vår felles venn AJ sine uttrykkelser om ytelse skjønner jeg at det var en morsom bil også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Update fra Rudskogen? Fikk du filmet litt? Sorry Christian... Har vært avgårde på "ferie/roadtrip" nesten siden E30Meet... Fikk filmet litt, men det skal redigeres sammen med andre klipp som en annen kar har Så i mellomtiden får du smøre deg med den berømte tålmodighetskremen Hyggelig å hilse på deg idag. .Og sist men ikke minst,for en hææærlig bil. Var bare så dumt jeg ikke bli litt lengre.Alltid morro å treffe folk med samme interesse . Hyggelig å hilse på deg idag. .Og sist men ikke minst,for en hææærlig bil. Var bare så dumt jeg ikke bli litt lengre.Alltid morro å treffe folk med samme interesse . Hive meg på sveigis her! ble veldig imponert over hvor ryddig og fin bilen din var! og mtp vår felles venn AJ sine uttrykkelser om ytelse skjønner jeg at det var en morsom bil også! Takk for det gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duff Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Gratulerer med godkjent bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå