Gå til innhold

rot med deler hos gs bildeler.

Share

Anbefalte innlegg

:oops: Viktigste for oss vil jeg nok tro er at dere tar kontakt ved feil osv . regner med vi ordner opp også.

Nå er det jo høysesong for oss og mye tlf osv samt trafikk i butikk ++

Så for de som pakker og sender ut så kan det bli plukkfeil selv om det ikke skal skje da.

Men for all del ta kontakt og si hva det gjelder så er det lettere og plukke feilene som for trådstarter f.eks.

men helt udugelige er vi nok ikke da ...hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis man har et problem med en person eller en bedrift synes jeg det beste er å ta det direkte med den personen eller bedriften det gjelder. Jeg fikk nærmest sjokk da jeg så denne tråden, for udugelig er det siste ordet jeg vil forbinde GS med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ ny man på GS Z1

er vel sant at det er frivillig og handle der men det var vel ikke akkurat den mest service innstilte setningen du kunne komme med. håper det blir bedre på de tingene som er nevnt. jeg mener på ingen måte og henge ut gs.

jeg handler mye der og er stort sett veldig fornøyd. har selvfølgelig vært nede og sagt ifra når det har vært noe men dette er et forum og da flere fra gs sikkert leser tråden er det greit og få inn litt ris og ros så ting kan videreutvikles.

Z1 har ingen tilknytting til GS. Han er stenshagenmann.

Men han sa han kjente en som skulle begynne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Viktigste for oss vil jeg nok tro er at dere tar kontakt ved feil osv . regner med vi ordner opp også.

Nå er det jo høysesong for oss og mye tlf osv samt trafikk i butikk ++

Så for de som pakker og sender ut så kan det bli plukkfeil selv om det ikke skal skje da.

Men for all del ta kontakt og si hva det gjelder så er det lettere og plukke feilene som for trådstarter f.eks.

men helt udugelige er vi nok ikke da ...hehe :D

kanskje du kan ta tak i denne saken og sende meg et endeledd til høyre side til en bmw e91 da?

så slipper jeg å sitte i tlf halve dagen for å ordne opp i dette?

men dere må bytte om nr i nettbutikk slik at høyre blir høyre og venstre blir venstre på denne delen slik at flere slipper å bestille feil.

man blir ganske eksplosiv når man skal montere noe og delen ikke passer :wink:

i dette tilfellet så står det jo på fraktbrevet at det er til høyre side . det står samme nr på posen til delen som på fraktbrevet men delen som jeg får er til venstre side. ganske irriterende særlig når det skjer flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke den nye gs ansatte , men uansett hva som er det ene eller det andre så er det ALLTID to sider i en sak .

Og tenke seg om to ganger før man slår er en god tanke .

Men gs er ikke feil frie og det er ikke jeg heller .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spendt nå da jeg skal sende i retur AE frontlykter der det har gått over 14 dager og det er bare at jeg har fått tilbud på brukte, så de har ingen forpliktelse å ta de tilbake.

De får heller ikke 10% i omkostninger som de har krav på.

Var i kontakt med Håvard Helle ved GS Bildeler og det ble slik at jeg returnerer frontlyktene uten kostnader for meg.

Det er nå ca. 1 mnd siden de ble kjøpt.

Det mener jeg er service langt utover det de må ha for å opprettholde god service :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ ny man på GS Z1

er vel sant at det er frivillig og handle der men det var vel ikke akkurat den mest service innstilte setningen du kunne komme med. håper det blir bedre på de tingene som er nevnt. jeg mener på ingen måte og henge ut gs.

jeg handler mye der og er stort sett veldig fornøyd. har selvfølgelig vært nede og sagt ifra når det har vært noe men dette er et forum og da flere fra gs sikkert leser tråden er det greit og få inn litt ris og ros så ting kan videreutvikles.

Z1 har ingen tilknytting til GS. Han er stenshagenmann.

Men han sa han kjente en som skulle begynne der.

Z1 er da ingen Stenshagenmann. Han sluttet der for flere år siden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...