Werther Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Noekult: Du behøver ikke planlegge en Ringen-tur. Dra ned og ta en titt! Kjør rundt i området og gjør deg kjent, så finner du etterhvert ut hvor/hva du liker. Jeg tok meg en tur ned forrige helg. Dro fredag kveld, hjemme igjen søndag kveld. Sov i bilen...Bestemte meg 4t før jeg dro - tok med det viktigste - cash, kredittkort, tannbørste og dyne/pute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Fett, fett. Kommer sannsynligvis til å lage tråd om turen når jeg er tilbake, hvis det blir bra med bilde/videomateriale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Leide bil hos Sixt for en måned siden,Düsseldorf-Nürburg+ litt rundtomkring-Düsseldorf, totalt 400km. Ingen ting ekstra for det på regninga. Hadde håpet på en F10, men fikk ei sugge av en MB 212 250CDi, tragisk.. Eneste plassen for shopping av snop og suvernier i Nürburg er på ED bensinstasjonen. Enkelte boder inne på GP banen under løpene da, og inne på Nürodisneyområdet. Anbefaler å gå inn i depotet en tur før løpet starter, da kan det være mulig å gå fritt inne i piten med mye heftigt å se på. Under løpet er det mange plasser på Nordsløyfe som er interesante, men Schwedencreuz,Adenauer Forst, Breidscheid, Brunnchen og Pflanzgarten er heftige plasser. http://www.heiser.net/documents/nurburgring/#spyshots Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Tusen takk for svar, 540ESS. Det er det vi skal, dra i piten tidlig. Skal snakke med eieren av P4/5 Competizione (google it), gleder meg enormt til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Har de fått montert brannslukningsanlegg i den Ferrarikloningen nå da? Debutløpet gikk vel opp i røyk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Gikk den opp i røyk? Det har jeg ikke hørt eller lest om. Den er basert på GT2 maskin med, selvsagt, modifisering for langdistanseløp. Det kommer til å bli jævlig heftig. I klassen de stiller i, er det kun et par M3er som er direkte konkurrenter, og som han selv sa; Resten av bila er i hans øyne også konkurrenter, selv om de stiller i andre konkurranseklasser. Eneste han bekymrer seg for er amatør-racerne (ulykke så de ikke får fullført) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Den har vel bare deltatt i 2 VLN løp, det første brøt den pga røykutvikling/motorhavari, i det andre kom den på 13 plass, 2 runder etter vinnerbil. Er redd den er for fersk til å fullføre 24timer, og attpåtil vinne.. Har mere tro på fabriks BMWène som stiller i samme klasse,de ble nr 1 og 7 ifjor.De er nesten skuddsikkre Men et imponerende hjemmebygg er det jo! Den ikke fullførte i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Huff da, det så ikke bra ut! Jeg tror også BMW kan vinne, vi får se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå