larserso Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Har ikke fulgt så mye med på Koed vs. GS på en stund, men skal nå bytte bil og skal ha litt forskjellige småting så jeg bare sjekka fort priser på gummimatter f.eks. Er GS blitt veldig mye dyrere enn Koed eller? Har kun handla hos GS i det siste jeg i god trod på at klubbrabatt ga gunstige priser. En liten sammenligning viser at f.eks. baggasjeromsmatte til E61 koster 933,- hos GS og 647,- hos Koed (og tilsvarende for foran). Kan man selv hente deler hos Koed på Skedsmokorset om man er i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Koed er overlegne i pris og servicen er god og hyggelige folk! Du kan sikkert hente delene sjølv (uten at eg veit det helt sikkert) Skulle ha en del understellsdeler til bilen min sjølv og sammenlignet gs mot koed.. Sparte en del på å kjøpe hos Koed, i tillegg kom varene fort, tok mindre enn ei uke og med tanke på delene, syns eg det var rask frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Jeg tror ikke det er mulig å hente delene på Skedsmo, da de sender direkte fra Danmark til kunden. Det var iallefall det svaret jeg fikk hos vedkommende på Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Jeg handler kun hos GS pga. gode rabatt avtaler og rask levering. Får som regel delene dagen etterpå om de ikke har de på lager. Ang. henting av deler hos Koed. Var på ferie i Danmark for noen år siden, og kjørte 20 mil i ens ærend for å handle hos Koed. Da jeg kom fram var det kun et stort lagerbygg og en bakgård full av biler. De kunne ikke fortelle meg hva de hadde på lager, og jeg kunne ikke få handle over disk. Ble bedt om å ringe en kundebehandler i Norge, som deretter kunne sjekke om delen var på lager i Danmark Da gikk jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Det er varierende priser hos de begge og kundeservicen er like god hos de begge. Til orientering har man forøvrig, som BMWCCN medlem, rabatter hos Koed også. Rabattene deres varierer utifra kostpris, dvs at en vare som er dyr i innkjøp gir lite rabatter og visa versa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Kan ikke noen lage en sticky gs-koed-schmiedmann ??? Kommer jo nye tråder her nesten hver dag om disse bedriftene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Pleier alltid å handle hos Koed når det er store bestillinger, har vært maaaange hundrelapper om ikke tusenlapper å spare da hver eneste gang. Når jeg derimot kun trenger en ting/noe småtteri kjapt så bestiller jeg fra GS, siden de er kjappere (sier seg selv da de sender fra Norge og ikke Danmark..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå