kimzor Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Ble rygga på av naboen her om dagen, dro så innom et verksted for å få takst på skaden. Så leverte jeg taksten til naboen, som skulle melde det inn til forsikringsselskapet. Jeg er jo intr. i å gjøre dette selv, slik at det blir litt billigere, så jeg lurer på om det er jeg som får takstsummen inn på min konto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Du kan få kontantoppgjør. De trekker fra mva samt 50% av arbeidspengene såvidt jeg har hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Hmm, da er det ikke sikkert det lønner seg like mye da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Du får høre med forsikringsselskapet ditt.. Hvis naboen din må betale egenandel på 4000kr + bonustap 30% etc, så kan du jo foreslå at han casher ut til deg istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Han hadde tenkt til å gjøre det kontant, men skaden ble for dyr til at han kunne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Du kan få kontantoppgjør.De trekker fra mva samt 50% av arbeidspengene såvidt jeg har hørt.. Jeg fikk kontaktoppgjør for nesten hele takstsummen når e30en min ble påkjørt. Taksen kom på 65 000. Jeg fikk 58 000 i kontantoppgjør. Dette er gjerne fordi de hadde lyst til å kondemnere bilen. Tror de trakk fra verdien på vraket elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Du kan få kontantoppgjør.De trekker fra mva samt 50% av arbeidspengene såvidt jeg har hørt.. Jeg fikk kontaktoppgjør for nesten hele takstsummen når e30en min ble påkjørt. Taksen kom på 65 000. Jeg fikk 58 000 i kontantoppgjør. Dette er gjerne fordi de hadde lyst til å kondemnere bilen. Tror de trakk fra verdien på vraket elns. Samme gjore jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hvis du har lån med pant i bilen så kan du ikke få utbetalt takstsummen, men ellers så går det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Eg vart påkjørt for ca 2 år sida, fekk takst på 13 200 - fekk alt ut i cash. Dette på ein bil som var verdt vrakpanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå