bmw_327i_turbo Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 e46 330d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 mine eks-vogner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1fte Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Får legge ut noen bilder her jeg også da. De portene i frontfangeren.. Er det noe du har ettermontert, eller fikk du M fangere som så slik ut? Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Stemmer på grønne touringer Min du mente vel Wicky Du hadde "x3" lenge før bmw lanserte sin...hmm..sykt at den kjørte slik as ka ditta e for nåkke da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Siden jeg har akkurat kjøpt denne bilen bryr jeg meg ikke så mye om det ligger et bilde av den her fra før...det er en '97 320i Sport Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Jeg stemmer for den lokale heltens blå 320 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Jeg stemmer for den lokale heltens blå 320 touring Dæ er fiiint! B-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 gaasen, den hvite E61`n, hva var grunnen til at du hadde den kun noen uker (såvidt jeg klarte å se) ? Den var jo veldig flott å se på, men du kvittet deg veldig raskt med den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 gaasen, den hvite E61`n, hva var grunnen til at du hadde den kun noen uker (såvidt jeg klarte å se) ?Den var jo veldig flott å se på, men du kvittet deg veldig raskt med den..? Om jeg ikke har misforstått så tok han inn bilen kun for å selge videre. Han tok også inn min E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Her er min, har fått på m-tech skjørt også. men har ikke fått tatt bilde av det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 gaasen, den hvite E61`n, hva var grunnen til at du hadde den kun noen uker (såvidt jeg klarte å se) ?Den var jo veldig flott å se på, men du kvittet deg veldig raskt med den..? Om jeg ikke har misforstått så tok han inn bilen kun for å selge videre. Han tok også inn min E61. Stemmer det. Driver litt med import og putter på litt snadder på en del av bilene om de blir noen uker eller om kjøper vil det. Alt bra med din Kenneth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Min 1992 E34 Touring: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hver sin smak fytti grisen! likte denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Siden jeg har akkurat kjøpt denne bilen bryr jeg meg ikke så mye om det ligger et bilde av den her fra før...det er en '97 320i Sport Edition Morsomt gjensyn med denne, var selv i Asker og prøvekjørte denne i 2005 da den var tilsalgs. Ble dessverre solgt før jeg slo til. Har et bilde av den fra vårmønstringen på Frognerseteren 2005 hvis du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Mye nye touringer her, her er min E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå