ole_m7 Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Mye fine deler... Nevner -Tv/radio tingen, telefon -El justerbare stoler foran og bak, sort skinn -Dobbelglass rundt hele -Stor fin V12 som bare summer og går -MASSE deler ellers da det er en komplett bil.. Send interesse på PM eller her.. Ole
Kristian H. Foss Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Disse bremsene passer på E28, stemmer ikke det? Eller er det E23 man henter fra?
ole_m7 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Aner ikke.. E23 passer IKKE hvertfall.. Bilen er sort, men desverre endel rust..
ole_m7 Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 Alternativt selges hele bilen fullt kjørbar for 30 000 spenn, mye fine deler om man vil bygge om..
jacobsen91 Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Hvis du har de innvendige dørhåntaka med lys i, så tar jeg de!
stian1990_2 Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 El baksete ønskes kjøpt, dørhåndtak om det er lys i disse. Elektrisk rullegardin bak? Rullegardin på dørene? Pris for dette? Hvordan annet utstyr er det i denne bilen?
Robin L Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 hvilken farge er interiøret? bilder av bilen hadde verdt fint har du el. rullegardin bak? lyspakken med lys under dash og i teppet bak? dash, midtkonsoll og dørpaneler i skinn? el. rattstamme kanskje? nyrene bra? lurer på pris på de tre første tingene iaff om det er sort interiør. (kan være int med solgardinene og lysene fordi men.) bor du på oppdal?
ole_m7 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Det er el rattstamme, ja. nyrer er bra, monterte de i går faktisk... Lys under dash er det vel, liitt usikker hva dere mener her, teppet bak? skal ut å se.. Alt er skinn ja, sort, seter, dash, midtkonsoll, dørpaneler og seter... Er el rullgardin bak, og side gardiner også bak.. Motor er jeg litt usikker på pris, den har gått 200 ca mener jeg, og går pent.. Bor i aurskog...
Robin L Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 med lys under dashen så tenker jeg på sparkepanelet over pedalene på begge sider, og bak så er det i teppet under setet, men dette er kun på biler med lyspakken trur jeg. pris på det jeg lurte på da? gjerne stykkpris /pakkepris. dumt at du har il, ellers hadde jeg tatt sidegardinene dine og
Morty999 Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 tror du bør sjekke datoen. denne er borte for lengst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå