SSM Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Synd det ikke er lov med overnatting der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Blir i nye depoet ja. Ikke go-cart banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Noen som skal kjøre nedover fra Oslo-området eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Glad jeg skal sove i campingvogn Men håper på litt sol ellers blir jeg skuffa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Kjører fra Oslo i 4-tiden på fredag, bare å slenge seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 vi er en gjeng som reiser fra sørlandet på torsdag! flere fra området som skal opp da ? når på torsdag reiser dere? vi er en gjeng fra Moi som kjører i ca 18.00 tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 vi er en gjeng som reiser fra sørlandet på torsdag! flere fra området som skal opp da ? når på torsdag reiser dere? vi er en gjeng fra Moi som kjører i ca 18.00 tiden ble utsatt, vi reiser 03.00 fra mandal natt til fredag Stikker innom sverige å raver så rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 vi er en gjeng som reiser fra sørlandet på torsdag! flere fra området som skal opp da ? når på torsdag reiser dere? vi er en gjeng fra Moi som kjører i ca 18.00 tiden ble utsatt, vi reiser 03.00 fra mandal natt til fredag Stikker innom sverige å raver så rudskogen flere som fant ut av at det er enklere ja Vi tar båten til strømstad kl 10 på torsdag. Mange er dere som skal oppover kim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 quote="Sanuxz"] vi er en gjeng som reiser fra sørlandet på torsdag! flere fra området som skal opp da ? når på torsdag reiser dere? vi er en gjeng fra Moi som kjører i ca 18.00 tiden ble utsatt, vi reiser 03.00 fra mandal natt til fredag Stikker innom sverige å raver så rudskogen flere som fant ut av at det er enklere ja Vi tar båten til strømstad kl 10 på torsdag. Mange er dere som skal oppover kim? Vi pleier å ta den båten nei vet ikke helt følger ikke med, henger meg bare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Glad jeg skal være DRITA som satan siden E28'n ikke har toppakning eller råder! Møter dere en søplefull, halvfeit jævel på 186høy og 130kilo så hils på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Møter dere en søplefull, halvfeit jævel på 186høy og 130kilo så hils på! Beskrev du ikke nå halvparten av de som møter opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Møter dere en søplefull, halvfeit jævel på 186høy og 130kilo så hils på! Beskrev du ikke nå halvparten av de som møter opp? Det er langt over halvparten han beskrev... En av grunnene til at Gatebiler så utrolig tragisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Møter dere en søplefull, halvfeit jævel på 186høy og 130kilo så hils på! Beskrev du ikke nå halvparten av de som møter opp? Det er langt over halvparten han beskrev... En av grunnene til at Gatebiler så utrolig tragisk.. Noen som har hatt en dårlig erfaring med Gatebil skjønner jeg.. Mistet du jomfrudommen din der? Ufrivillig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Må nå innrømme at 80% av grunnen til at jeg går på gatebil er festen og kompisturen man får ut av en sånn helg! trackdays er mye gøyere en gatebil når det komme til selve sporten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 planene for kristiansands folkene er endret. vi reiser klokken 2 torsdags natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå