Gå til innhold

BMW 1M Coupé

Niklas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til de som er interessert og som bor i Oslo, så har Bavaria åpen dag fra kl 17:00 med presentasjon av den nye 1serie M + andre M biler. Husker ikke 100% dato, men tror det var den 22.06 fra kl 17:00 til 20:00.

Tenkte jeg skulle ta en tur selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde 1 M-Coupé i går, og synes den var fantastisk! Enorm respons til å være turbomotor, liten og kompakt, faktisk ikke mer ukomfortabel enn min M-tech 2, og et herlig drag, for ikke å snakke om grom lyd. Alt i alt tror jeg den kommer til å bli en klassiker, særlig siden BMW snakker om å bygge et begrenset opplag av den (2.500). Den ser rett og slett grom ut også synes jeg, og jeg er i utgangspunktet ikke noe stor fan av 1-serien. Eneste var at det var begrenset med plass til å dra på i Oslo-trafikken i går kveld, og man kommer relativt kjapt opp i hekken på bilene foran..

Morsom bil å stifte bekjentskap med i hvert fall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virkelig en nydelig bil. ser egentlig ikke problemet med at alle nye m biler har turbo for bmw gjør det jo av samme grunn som alle som bygger bane bil her på forumet gjør, og det er jo mye mer effekt 8). kan jo faktisk bli noen av disse i norge siden det var vist så stor positiv respons på bilen at bmw bestemte seg og droppe planen om å lage de i et begrenset antall på 2700 eksemplarer og heller bare lage så mange de kan frem til våren 2012. og nå leste jeg jo i avisen at det er vist 75000 norske dollarmillionærer. så jeg tror det kommer et greit antall med disse til norge :D så kan jeg kjøpe en av de om 15-20 år når jeg kansje har råd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde 1 M-Coupé i går, og synes den var fantastisk! Enorm respons til å være turbomotor, liten og kompakt, faktisk ikke mer ukomfortabel enn min M-tech 2, og et herlig drag, for ikke å snakke om grom lyd. Alt i alt tror jeg den kommer til å bli en klassiker, særlig siden BMW snakker om å bygge et begrenset opplag av den (2.500). Den ser rett og slett grom ut også synes jeg, og jeg er i utgangspunktet ikke noe stor fan av 1-serien. Eneste var at det var begrenset med plass til å dra på i Oslo-trafikken i går kveld, og man kommer relativt kjapt opp i hekken på bilene foran..

Morsom bil å stifte bekjentskap med i hvert fall! :D

Hvillken 1 er var det? Bavaria eller BMW Norge sin? Jeg skulle prøvd den i dag, men da var den ikke tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et stort spørsmål til denne bilen; Hvorfor i alle verdens villeste fantasier satte de ikke en S54 motor i denne bilen, istede for den ganske så slappe R6 turboen. Er det trimming de legger opp til? :mrgreen:

Hadde heller sett for meg en 380hk 3,4L S54.... det hadde vært noe å skrive hjem om lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et stort spørsmål til denne bilen; Hvorfor i alle verdens villeste fantasier satte de ikke en S54 motor i denne bilen, istede for den ganske så slappe R6 turboen. Er det trimming de legger opp til? :mrgreen:

Hadde heller sett for meg en 380hk 3,4L S54.... det hadde vært noe å skrive hjem om lenge.

Eller en S54 turbo, Kvissel-style. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...