photowerkz Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Flytter seg sikkert også litt den ss performance har bygd med 435hk... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27719814 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Forskjellen er jo at 'hatchbacken' ser grell ut i forhold til coupen. Men bra går den nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Og man skal ha en alvorlig hjerneskade om man gir 750k for en ombygd 2005-modell av en 1-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Til de som er interessert og som bor i Oslo, så har Bavaria åpen dag fra kl 17:00 med presentasjon av den nye 1serie M + andre M biler. Husker ikke 100% dato, men tror det var den 22.06 fra kl 17:00 til 20:00. Tenkte jeg skulle ta en tur selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Ryktene sier at jeg skal få tatt en liten test av denne bilen i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Prøvde 1 M-Coupé i går, og synes den var fantastisk! Enorm respons til å være turbomotor, liten og kompakt, faktisk ikke mer ukomfortabel enn min M-tech 2, og et herlig drag, for ikke å snakke om grom lyd. Alt i alt tror jeg den kommer til å bli en klassiker, særlig siden BMW snakker om å bygge et begrenset opplag av den (2.500). Den ser rett og slett grom ut også synes jeg, og jeg er i utgangspunktet ikke noe stor fan av 1-serien. Eneste var at det var begrenset med plass til å dra på i Oslo-trafikken i går kveld, og man kommer relativt kjapt opp i hekken på bilene foran.. Morsom bil å stifte bekjentskap med i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Så denne (hvit) i utstillingen på Bavaria idag, og der sto det jaggu "Solgt" i frontruta. Bra at noen fortsatt er gale nok til å kjøpe en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 virkelig en nydelig bil. ser egentlig ikke problemet med at alle nye m biler har turbo for bmw gjør det jo av samme grunn som alle som bygger bane bil her på forumet gjør, og det er jo mye mer effekt . kan jo faktisk bli noen av disse i norge siden det var vist så stor positiv respons på bilen at bmw bestemte seg og droppe planen om å lage de i et begrenset antall på 2700 eksemplarer og heller bare lage så mange de kan frem til våren 2012. og nå leste jeg jo i avisen at det er vist 75000 norske dollarmillionærer. så jeg tror det kommer et greit antall med disse til norge så kan jeg kjøpe en av de om 15-20 år når jeg kansje har råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Har vært så heldig og kjørt denne selv, var en morsom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Prøvde 1 M-Coupé i går, og synes den var fantastisk! Enorm respons til å være turbomotor, liten og kompakt, faktisk ikke mer ukomfortabel enn min M-tech 2, og et herlig drag, for ikke å snakke om grom lyd. Alt i alt tror jeg den kommer til å bli en klassiker, særlig siden BMW snakker om å bygge et begrenset opplag av den (2.500). Den ser rett og slett grom ut også synes jeg, og jeg er i utgangspunktet ikke noe stor fan av 1-serien. Eneste var at det var begrenset med plass til å dra på i Oslo-trafikken i går kveld, og man kommer relativt kjapt opp i hekken på bilene foran.. Morsom bil å stifte bekjentskap med i hvert fall! Hvillken 1 er var det? Bavaria eller BMW Norge sin? Jeg skulle prøvd den i dag, men da var den ikke tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Jeg har et stort spørsmål til denne bilen; Hvorfor i alle verdens villeste fantasier satte de ikke en S54 motor i denne bilen, istede for den ganske så slappe R6 turboen. Er det trimming de legger opp til? Hadde heller sett for meg en 380hk 3,4L S54.... det hadde vært noe å skrive hjem om lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Sikkert noe med de forbanna utslippskrava å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Så sinnsykt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg har et stort spørsmål til denne bilen; Hvorfor i alle verdens villeste fantasier satte de ikke en S54 motor i denne bilen, istede for den ganske så slappe R6 turboen. Er det trimming de legger opp til? Hadde heller sett for meg en 380hk 3,4L S54.... det hadde vært noe å skrive hjem om lenge. Eller en S54 turbo, Kvissel-style. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Hehe... da hadde nok 1M brått blitt verdens råeste BMW og det passer ikke markedsføringsfolka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå