Niklas Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Sjekk ut: http://www.dagbladet.no/2011/06/20/tema/bil/biltest/motor/bmw/16947506/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Liten spennendes film-snutt der og. Synes den nye 1M er helt herlig! Syns den virker mer som kjøreglede og leketøy enn teknologi, selv om den er fullspekka med det. Syns den er relativt pen og, har vendt meg veldig til 1 serie coupé designet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Jeg synes at E82 (1-serie Coupe) i likhet med E85 (Z4 mrk.I) konsept og designmessig er noe av det mest sexy fra BMW på mange år. Den er frekk og som 1M er den back to basic for BMW M... og uten tvil en kommende klassiker. Der E92 M3 fremstår som for stor og tung er E82 1M relativt kompakt og lett. Der en V8 motor er overkill er en potent rekkesekser helt perfekt. E82 1M er helt klart en av mine drømmebiler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Håper folk tar seg råa til å kjøpe 1M nå, slik de blir ganske tilgjengelige på bruktmarkedet om noen år.. En slik SKAL jeg ha en gang, helt klart en drømmebil! Testa en loaded 120dC hos bmw-forhandleren her i området, det ga helt klart mersmak og E30 assosiasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Jeg synes at E82 (1-serie Coupe) i likhet med E85 (Z4 mrk.I) konsept og designmessig er noe av det mest sexy fra BMW på mange år. Den er frekk og som 1M er den back to basic for BMW M... og uten tvil en kommende klassiker. Der E92 M3 fremstår som for stor og tung er E82 1M relativt kompakt og lett. Der en V8 motor er overkill er en potent rekkesekser helt perfekt. E82 1M er helt klart en av mine drømmebiler... Med sine 1495kg er fremdeles 1M er rimelig tung bil selv om den veier 180kg mindre enn M3. For min del trekker turbomotoren kraftig ned. 1M hadde vært den ultimate etterfølger til E30 M3 hvis det ikke var for sotviftene. Lavt produksjonstall og kun 2 års produksjon vil nok gjøre denne til et ordentlig samleobjekt. At det er en lekker bil er det ingen tvil om, jeg kan godt tenke meg å bygge en 1-serie coupe med n52b30 om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Lenge før jeg fikk vite prisen på denne, så spådde jeg at det kom til å bli solgt totalt 0 - null - slike i Norge. Siden den er tatt inn som demobil, får jeg rette spådommen til én, altså når denne demobilen selges. Jeg tar nok sikkert feil, men det er bare vanskelig å se for seg at noen kommer til å bruke så mye penger på en slik bil. De med så mye penger har også råd til en M3, og da vil nok de fleste heller gå for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Lenge før jeg fikk vite prisen på denne, så spådde jeg at det kom til å bli solgt totalt 0 - null - slike i Norge. Siden den er tatt inn som demobil, får jeg rette spådommen til én, altså når denne demobilen selges. Jeg tar nok sikkert feil, men det er bare vanskelig å se for seg at noen kommer til å bruke så mye penger på en slik bil. De med så mye penger har også råd til en M3, og da vil nok de fleste heller gå for dette. Det tror jeg ikke stemmer siden kundegruppen nok består delvis av folk som skal ha noe å leke på bane med, og da er intntrykket mitt fra både denne testen og den i siste utgave av BIL at 1M er bedre egnet, og det blir nok ikke oversett. I Tillegg ser 1M mer oppsiktsvekkende ut i mine øyne, og det vil nok noen også falle for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Tror aldri den blir noe klassiker. Den er for tung og den har turbo.. Synd at ///M motorene er blitt ødelagt med dette turbo greiene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 helt syke priser i Norge, når jeg eventuelt flytter til Tyskland skal jeg ha en 1M i gården En brukt får du fint for under 300 000 om 1 år eller 2.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Må sei eg har sansen for den, ser bra ut og går bra? Rekke sekser er jo flott. Skader vel ikkje at den er turbomata, så slepp vi å stresse med å godkjenne bilen vår med turbo i framtida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Lyst på å lage en sånn til herje bil jeg Men de penge, de penga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Lenge før jeg fikk vite prisen på denne, så spådde jeg at det kom til å bli solgt totalt 0 - null - slike i Norge. Siden den er tatt inn som demobil, får jeg rette spådommen til én, altså når denne demobilen selges. Jeg tar nok sikkert feil, men det er bare vanskelig å se for seg at noen kommer til å bruke så mye penger på en slik bil. De med så mye penger har også råd til en M3, og da vil nok de fleste heller gå for dette. tror det er solgt 2-3 stykker her til lands. Problemet er at det er begrenset opplag. Kunne sikkert solgt ett par stykk til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 1-Series M vil bli testet i første episode i neste sesong med Top Gear. Episoden vises nå på søndag i England. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Norge har vel fått 4 stk totalt av hele produksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Lekkert! Ett eksemplar av denne hadde ikke vært feil. Av alle biler BMW har laget til nå, frister 1M mest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå