Bimmerfører Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Er det bare meg og min nettleser eller virker ikke www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Dødt her å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 kommer ikke igjennom på telefon 63874700 heller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Vi jobber med overgang til nytt datasystem, og det vil nok derfor være noe problemer i dag og kanskje i morgen også. Vi håper alt er som normalt innen kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Vi jobber med overgang til nytt datasystem, og det vil nok derfor være noe problemer i dag og kanskje i morgen også. Vi håper alt er som normalt innen kort tid. Noe nytt i saken, skulle gjerne bestilt varer for å få en bil Eu-godkjent før ferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Fortsatt nede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Litt kjipt at det er nede, men men. Den som venter på noe godt, den venter ikke forgjeves... Eller kanskje det blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Er oppe nå, fikk bestilt hos dem, men fikk ikke noen ordrebekreftelse pr mail som vanlig, ser på nettbanken at pengene er trukket, så da får jeg håpe de har kontroll. Sente dem en mail ca klokken 0800 og ingen svar så vi får vel bare vente i spenning på varen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 nede igjen? flere som treffer på denne url-en når man skal inn på siden? https://webmail.koed.dk/exchange/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Jeg kommer fortsatt ikke inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Funker ikkje her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 kommer heller ikke inn, trenger og bestille masse deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Voldsomt lenge dette skulle vare da.. Kan ikke være god business for en nettbutikk akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Litt rart at de er nede enda ja, men det virker som de fleste som skulle ha bestilt fra koed, uansett venter på at de kommer opp igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Mtp prisene og servicen koed fører, har jeg ingen problem med å ta kollektivt et par dager hvis nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå