Bårzan Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 635 Prosjektet mitt sendes snart til lakkering, blir org!? sveist rust i hjulbuer foran og kanaler lek takluke mangler komplett sort skinninteriør, bakfanger+++ org motor eller m5!? e28 525-545 85mod m106 på plass, mangler noen deler; turbo, intercooler haltec datasprut handla! må sveise rikelig med rust bilstein b8 dempere og H&R 40mm senkefjære handla! Har bynnt litt rustsveising, tar den værste plassen først!
Orjan Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Bra prosjekt - jeg liker disse gamle E24'ene Behold fargen, men kjør på med M5-motor
Bårzan Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 E veldig i tvil med fargen! har sett noen svarte som e helt rå!! men hadd vel vært best å beholdt org fargen! har løst å smett i motoren ja, men må få på skilt som veteran først!
bmwtussan Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Gratulerer med go vogna. Blir nok bra med M motoren. Synes 6 serien er grise lekker.
Bårzan Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Trenger turbo til m106 prosjektet! Noen som har tips eller har en liggende?
helland Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 har m106 manifoil, turbo og wastegate ! pm hvis interesse
Lamek Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 helland skrev: har m106 manifoil, turbo og wastegate ! pm hvis interesse Han har skikkelig grenrør, men mangler turbo:)
Bårzan Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Noen som vet om eg kan bruk org radiator fra m30b25 til s38b36 motoren! ble forandring i planene m5 motoren kommer inn i e28!
Bårzan Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Her ble d forandring i planene s38b36 motoren har eg søtte i e28, siden eg hadd skilt på den! Har en del som gjenstår: kort inn giroverføring, radiator er bestillt+skjær ut til radiator, voldta grenrøran litt+ lag exosanlegg alle kjøleslanger, montere ny oljekjøler+ finn overgang fra org rør til kjøler? ledningsnett inn til sikringsboks, Alt må tilpasses, men eg gled meg sykt til oppstart:)
Bårzan Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 JADDDDAAAA! fikk start på m5 motoren etter nån daga med spekulering! d høres rått ut:) d gledes til prøvetur:) Har brukt koblingsskjema fra forskjellige plassa: http://www.m535i.org/officers/ra/38.html http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/ fikk spekuler lenge på de her siden, men fikk til slutt hjelp av morty999 med de siste ledningen! takk ska du ha:) No e d bære og kort inn giroverføring lag exosanlegg stort sett siste finish igjen på en del ting Kanskje man kan lur seg en tur på ACR til neste sesong:)
Bårzan Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 hadd første prøvetur i går! Syns den gikk jævla godt, beire enn forventa... men eg e heller ikke vant me så mye kraft da.. d gjor 100 tima med ombygging værdt d... Har nå småpjusk igjen + må forandre en del ting. Bære synd at eg vart huka av koppsn på først turn, slapp med advarsel, heldigvis... neste gang ska eg gjøm meg unna for prøving! D gledes til neste ACR sesong
kest Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 gratulerer det høres sykt artig ut alt bortsett fra det med snuten da gleder meg til og se bilen din jeg digger e28. feit motor
316 Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Hold E24'n din original. Disse er heeeerlige biler!
Bårzan Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 takk for d. va sykt skøy i dag og, veian bi fort smal:) vart ikke stoppa den her gangen:) mye rustarbei som gjenstår, for å få bilen i orden, men no e motivasjonen vørte bra mye større:) ska du på acr i 12 da kest? må ha litt sharknose utpå der:) ja farge bi evt orginal, tenkte du motor og da 316?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå