Gå til innhold

H&R senkesett papirer

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var å godkjente 325'n på fredag, fikk da mangel på at jeg kun hadde tuv papirene på senkesettet. Er det noen av dere som har noe slikt liggende som jeg kan få/lånt/kjøpt? Husker ikke i farten spesifikasjonene på settet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

original papirene på ett H&R senkesett. Men sitter på jobben og husker ikke i farten hvilket. Tenkte bare å lufte det litt før jeg kom hjem. Regner med det ikke er noe standard for alle H&R settene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med originale mente han på vegstasjonen sikkert papirene som følger senkesettet når det blir handlet. Og nei, tuv og 4hjulskontroll var ikke nok. Dette har jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg godkjente 320en min så hadde jeg ikke peiling på hva fjærer det var eller hvor mye de senka. Jeg tok da å skreiv ned nummeret på fjærene og Googla dem. Da kom jeg fram til hva fabrikant det var, så ringte jeg til importøren og fikk da tilsendt pappirer fra dem, kosta vel 300kr eller noe. Da var hver eneste side stempla og signert. Det var vel TÜV et par sider og info om tykkelse på fjær, antall vindinger osv.

Så ta deg 20 min, jekk opp å sjekk tallene på fjærene. Så ringer du til importøren, Brakes.no, og hører hva de kan fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All den infoen du skriver der Larsen, har jeg på tuv papirene. Der står tykkelsen, antall vidinger osv. Så skulle vel egentlig ikke være noen hokus pokus å få fatt i. Men synes nå det egentlig er rart at tuv papirer ikke er godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...