mAZE Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Var å godkjente 325'n på fredag, fikk da mangel på at jeg kun hadde tuv papirene på senkesettet. Er det noen av dere som har noe slikt liggende som jeg kan få/lånt/kjøpt? Husker ikke i farten spesifikasjonene på settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Ja, hva er du egentlig vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 original papirene på ett H&R senkesett. Men sitter på jobben og husker ikke i farten hvilket. Tenkte bare å lufte det litt før jeg kom hjem. Regner med det ikke er noe standard for alle H&R settene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 jeg har alt som medfulgte av mitt justerbare coilover sett til H&R monotube, om det er noe der du trenger vet jeg ikke men kan godt låne disse om nødvendig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Holder det ikke med tüv papirer da, og 4-hjulskontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Du skal kunne finne riktige papirer til settet din på H&R sine sider. Men skjønner ikke helt hva du mener med originale papirer.. De som fulgte med mitt CupKit var bare noen papirer som var kopiert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 med originale mente han på vegstasjonen sikkert papirene som følger senkesettet når det blir handlet. Og nei, tuv og 4hjulskontroll var ikke nok. Dette har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Når jeg godkjente 320en min så hadde jeg ikke peiling på hva fjærer det var eller hvor mye de senka. Jeg tok da å skreiv ned nummeret på fjærene og Googla dem. Da kom jeg fram til hva fabrikant det var, så ringte jeg til importøren og fikk da tilsendt pappirer fra dem, kosta vel 300kr eller noe. Da var hver eneste side stempla og signert. Det var vel TÜV et par sider og info om tykkelse på fjær, antall vindinger osv. Så ta deg 20 min, jekk opp å sjekk tallene på fjærene. Så ringer du til importøren, Brakes.no, og hører hva de kan fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 All den infoen du skriver der Larsen, har jeg på tuv papirene. Der står tykkelsen, antall vidinger osv. Så skulle vel egentlig ikke være noen hokus pokus å få fatt i. Men synes nå det egentlig er rart at tuv papirer ikke er godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Da har du det som skal til, da får du ta kontakt med noen som er litt lenger oppe i systemet enn han som tok kontrollen på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Ok, jeg skal ta ett bilde av tuv papiret jeg har i morra og legge det ut her, så kan du se hva som står. Tror jeg har rett der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Da har jeg fått tatt bilde av tuv papirene på senkesettet. Er ikke så veldig skarp i tysk, men det ser nå ut som det meste står der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Bare 1 side? Jeg hadde vel 4-5 eller noe...hmmm..Ring til Brakes og snakk med de, koster deg veldig lite å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Bare en side på senkesettet ja, samt en på felgene, en på frontlyktene, og andre diverse avgass papirer fra tuv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Var senkesettet ført inn i det tyske vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå