Dirty Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Hei har montert Kompressor på bilen min, men den langt ifra så godt som den burde! er nesten så den går dårligere en ein vanlig 325 har 3.0l dyser lader 0.6 bar har Lmm på sugesia har justerbare BTR trimchip fra fekzen.se Dumpventil når jeg bøtter 5Trpm så holder den igjen nermer meg 6.5trpm, så slipper den taket litt igjen og gir på. noen tips ? har IC men ikke fått koblet den på enda
325i! Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Hei har montert Kompressor på bilen min, men den langt ifra så godt som den burde! er nesten så den går dårligere en ein vanlig 325har 3.0l dyser lader 0.6 bar har Lmm på sugesia har justerbare BTR trimchip fra fekzen.se Dumpventil når jeg bøtter 5Trpm så holder den igjen nermer meg 6.5trpm, så slipper den taket litt igjen og gir på. noen tips ? har IC men ikke fått koblet den på enda Defekt lmm?
Dirty Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 tviler på det! bilen gikk som den skulle før jeg monterte kompressor
Kennethe34 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Har du afr måler eller bredbåndslambda? Min var akkurat lik, da magra den over 5000rpm. Jeg kjører s50b32/s38b36 dyser og 4,5 bars bensintrykk da fungerer det bra;)
Steven Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Vil tro 3.0 dysene gir for lite bensin på "normalt" bensintrykk når man skal ta maks ut av de. Kjør opp bensintrykket å se om det blir bedre Jeg kjører 365ccm dyser på min M50B25 med C30-74 kompressoren. Den lader 0.5bar maks med 70mm reimhjul. Kjører på umodifisert bensintrykk, er det 3bar originalt? Men har Vi-Pec sprut da Hvilken kompressor har du på din motor, og hvor stort reimhjul?
MotorViagra Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Høres ut som blandingen er helt ute å sykle. Må se på bbl så finner du nok feilen
Dirty Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 C30-74 har jeg fikk vite den lader 0.6bar max så vet ikke dim på reimhjul 3.5bar er orginalt på m50 Stilte den opp til 4.0 men ble egentlig bare værre ja handlet jo en BBL av deg Motorviagra, men har såklart montert den i e30n
Kvasi Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Dim på reimhjul har jo alt å si, har du trykkmåler? Hvis ikke har du mattelekse foran deg, må vite dim på begge reimhjulene og hvor mye pressa leverer pr rpm så finner du ut ladetrykket. Nå er vel ikke rotrex værst på varmeutvikling men jeg har vært borti eksempler på å tape hk med presse og lite boost. Noe mer NM på bunn måå du nesten få uansett men.. Hvordan da holder igjen btw, skyter/fusker eller bare drar den dårligere? Og, hmm.. Kan det være pluggene som ikke liker seg.. Lett å bytte/sjekke iallefall.
Dirty Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Dim på reimhjul har jo alt å si, har du trykkmåler? Hvis ikke har du mattelekse foran deg, må vite dim på begge reimhjulene og hvor mye pressa leverer pr rpm så finner du ut ladetrykket. Nå er vel ikke rotrex værst på varmeutvikling men jeg har vært borti eksempler på å tape hk med presse og lite boost. Noe mer NM på bunn måå du nesten få uansett men.. Hvordan da holder igjen btw, skyter/fusker eller bare drar den dårligere? Og, hmm.. Kan det være pluggene som ikke liker seg.. Lett å bytte/sjekke iallefall. Hehe jeg kan skru så vet hvordan man bytter plugger har bytta de før jeg satt på kompressoren hvorfor har dim på reimhjul alt og si, når jeg sier den lader 0.6Bar og chipen er programmert utifra at den begynner å lade på rundt 1500 rpm og opp til 7000rpm. kjøpte settet brukt på bimmers og da sto det 0.6bar og størrelse på reimhjul, men selger har jo såklart slettet innleggene sine. mer NM har jeg , spinner som bare det. koblet også på en trykkmåler i oppstarten lader 0.6 p
Kvasi Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 C30-74 har jeg fikk vite den lader 0.6bar maxså vet ikke dim på reimhjul Joda, bare tolket dette som at du ikke var 100% på hvor mye trykk du har. Hadde du bare trodd selger på dette og ikke visst det hadde du fort hatt feil blanding herogder nå.
Dirty Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 C30-74 har jeg fikk vite den lader 0.6bar maxså vet ikke dim på reimhjul Joda, bare tolket dette som at du ikke var 100% på hvor mye trykk du har. Hadde du bare trodd selger på dette og ikke visst det hadde du fort hatt feil blanding herogder nå. derfor jeg monterte en trykkmåler. Men virker som den ikke får nok luft faktisk, når jeg bøtter 5000rpn kjenner helemotoren bremser og turtallet går seint oppover
Ola. Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 den høres raadmager ut på turtall... Vær ytterst forsiktig nå
MotorViagra Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Den går nok magert ja.. Den går sikkert bra når du gir falt pedal også slipper opp litt på gassen på slutten av registeret? Kjør forsiktig nå Kan fort gå galt dette.. Men om den gikk dårligere med mere bensintrykk kan det også være for mye bensin. Men er vanskelig å spekulere i dette. Kobl bbl opp i denne, går jo fort det Så er du sikker!
Ola. Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Får den SÅ mye fuel at den går så dårlig pga det, så ryker det nok som en påstilt massey ferguson bak den.
Morty999 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 en motor får nok aldri for lite luft.. spesielt ikke di som er overladede.. tipper nok for mager blanding jeg gitt BBL er ett MUST når man driver med garasjemekk som deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå