Hawkon88 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg var ute å kjørte e39en i går, og plutselig begynte det å lukte svovel i bilen. Jeg stoppet og det kom noe røyk opp fra midtkonsollet.. Noen som kan ha en ide om hva som har svidd seg? Bilen har automat, 97mod 523ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Kupevifta evt motstanden til vifta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Kupevifta evt motstanden til vifta. men det seig røyk opp fra den "myntholderen" med trykkluke.. Men hva mener folket? Er det noe feilsøking jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Du kan jo starte med og ta ut dekselet over midtkonsollen. Tar tak under dekselet rundt gearvelgeren, og drar opp, der er 2 skruer på hver side i front, og 2 under knappene (nødblink og låseknapp), da skal det være og løfte opp tror jeg. Men du ser vertfall om der er flere skruer. En visuell inspeksjon er bedre en at folk på et forum skal gjette vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Det var knappen til sentrallåsen som kortsluttet.. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå