jonr- Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 I år vant jeg diskusjonen om hvor sommerferieturen ender. Og den ender i bil nedover Sverige eller Danmark :D Da er spm. om noen har tips til fin reiserute? Jeg vil helst ikke kjøre mer enn 2000km tur/retur. Ferge til tyskland er også aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 E6 ned mot oslo også E18 inn mot sverige og evt ta turen til tyskland og ta deg en tur på autobahn? og er det ikke du som har kjøpt deg en E92 M3 som man stadig vekk ser kjørenes i hamar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Kielferga, så frese nedover på Autobahn i bilen din. Det er riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Kielferga, så frese nedover på Autobahn i bilen din. Det er riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Ja, glem E6 og motorveiene i Sverige, er jo bare transport. Ta ferga og kom deg et stykke bort før du kjører så du får sett litt anna Kiel litt tyskland osv til Danmark og så kanskje Danskebåt eller over "storebrua" hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 E6 ned mot oslo også E18 inn mot sverige og evt ta turen til tyskland og ta deg en tur på autobahn? og er det ikke du som har kjøpt deg en E92 M3 som man stadig vekk ser kjørenes i hamar? Ofte og ofte Kjørte vel hele 1 time denne uka;p Kielferga, så frese nedover på Autobahn i bilen din. Det er riktig! hmmm.. Ikkjjje dumt! Ja, glem E6 og motorveiene i Sverige, er jo bare transport. Ta ferga og kom deg et stykke bort før du kjører så du får sett litt anna Kiel litt tyskland osv til Danmark og så kanskje Danskebåt eller over "storebrua" hjem? Jeg har sett litt rundt og har funnet en alternativ kjøretur. (alternativ i den forstand at den ikke bare inneholder fine motorveier med mulighet for morsom akselerasjon, men også romantikk, god mat, natur og alt det andre kvinnfolk liker. Motorveien inn mot skåne, så ferga over til bornholm. Nesten 80mil fra her jeg bor. Det blir i tilfelle en lang biltur. På danske-øya bornholm, så er det visstnok veldig fint. 1stk fornøeylsespark, badeland, dyrepark og fine "syden" strender.. Så da blir sikkert samboern fornøyd også. Jeg personlig er veldig åpen for autobahn, men da blir jeg vel gærn av all kjeften om at det går for fort hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Det er nok av avstikkere langs Autobahn som inneholder vakre tyske minilandsbyer med jorder, blomster, kuer, traktorer, koselige sjapper å kjøpe lunsj til dama etc. Så du MÅ ikke druse Autobahn hele veien... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Slapp av jon, dra på biltur med dama å gjør henne fornøyd. Så senere arrangerer vi en ordentlig guttetur til tyskland med litt inspirert kjøring og gode fartsetapper, svinger kanskje innom BMW museet også drikker vi oss helt rammeskakke en kveld Deal?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå