B3KK15 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Ok. Jobber du med Jøran? Mulig, hehe dårlig på navn, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Ok. Jobber du med Jøran? Mulig, hehe dårlig på navn, Kjenner en som jobber der iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Jooo, er det han som har/hadde den ombyggde M5'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Jooo, er det han som har/hadde den ombyggde M5'en? Jupp, det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 virkelig fien bilder du har tatt, bilen var også pen og velholdt ser det ut som. likte dett bildet spessielt godt : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Jooo, er det han som har/hadde den ombyggde M5'en? Jupp, det stemmer. Aha! Ingen aning hvem han er haha. virkelig fien bilder du har tatt, bilen var også pen og velholdt ser det ut som. likte dett bildet spessielt godt : bilde Takker! Ja er en foreløpig favorit hos meg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Var en tur på Strømmen idag så stoppa på Lillestrøm og tok ett par bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Møtte deg på Fetsund i går ettermiddag og den bilen din er virkelig pen! Er stadig vekk på Sørumsand så kanskje jeg oppsøker deg og kameraet ditt hvis jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Rett etter jeg tok de bildene det da Går an å få ordna litt knipsing hvis du vil trenger litt øvelse hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Woohooo @Kongsvinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Artig med så fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Ooog en til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Da kom vinter pjuksa på! Ser ut som en Porsche ^^, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Ooog en til! Det bilde var jævlig kult Hadde jeg vært deg, hadde jeg lakka de oransje felga sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå