APedersen Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Gleder mer til å se bilder av sot, vet det er sykt rått foran på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Gleder mer til å se bilder av sot, vet det er sykt rått foran på E36 Stod ute å holdte på, så begynte regnet å komme.. Fikk ikke tatt foran Har forresten noen meter med sotfilm til overs hvis noen trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Gleder mer til å se bilder av sot, vet det er sykt rått foran på E36 Stod ute å holdte på, så begynte regnet å komme.. Fikk ikke tatt foran Har forresten noen meter med sotfilm til overs hvis noen trenger Er det slik du varmer med pistol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg sprayet på med vann først, så la filmen på med klisteret mot lykta. Så bruker man fingrene eller en gummiskrape til å få bort alt av bobler etc. Så bruker man hårføner eller varmluftspistol til å forme rundt kantene. Til slutt river man av en beskyttelsesfilm utenpå, slik at filmen ser ny og blank ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg sprayet på med vann først, så la filmen på med klisteret mot lykta. Så bruker man fingrene eller en gummiskrape til å få bort alt av bobler etc. Så bruker man hårføner eller varmluftspistol til å forme rundt kantene. Til slutt river man av en beskyttelsesfilm utenpå, slik at filmen ser ny og blank ut Sender du i post? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg må ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg sprayet på med vann først, så la filmen på med klisteret mot lykta. Så bruker man fingrene eller en gummiskrape til å få bort alt av bobler etc. Så bruker man hårføner eller varmluftspistol til å forme rundt kantene. Til slutt river man av en beskyttelsesfilm utenpå, slik at filmen ser ny og blank ut Sender du i post? Ja Hvor mye trenger du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Et stykke perfekt e36 Gleder meg til å se framlyktene ferdig sota! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 til begge baklykter:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Ser bra ut på E36 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 til begge baklykter:P Greit 100kr inkl frakt for 3 hele(?) baklykter. I tilfelle du failer på en av dem. Send PM med navn og adresse, så sender jeg i postoppkrav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Et stykke perfekt e36 Gleder meg til å se framlyktene ferdig sota! Takker gleder meg minst like mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Nå er det bra vær, pell deg hjem å begynn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Nå er det bra vær, pell deg hjem å begynn Bra vær? Det er jo orkan, og vel så det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Nå er det bra vær, pell deg hjem å begynn Bra vær? Det er jo orkan, og vel så det Haha, er ikke noe bra vær her nei! Må bli ferdig på skola først da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå