FredrikWake Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 hentet fra tåkelys jeg;) så har jeg mulighet til å "skru det av", om onkel skulle stå i veikanten Ikke dumt, ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Har gått i gang med lakkering av nederste leppe på fangeren Og runda 154k Har enda ikke fått plastidip eller foliatec, men håper at det kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Da var foliatec antrazit grå metallic sprayfolie til felgene kommet Er veldig spent på hvordan det kommer til å se ut. Lekte litt i photoshop og kom fram til ca dette: Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 DET ble gromt :) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Trenger vel ikke å si det, men jeg liker altså mørke felger på mørk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Kledde bilen meget godt, digger kombinasjonen med sotfilmen og oransje blinkers og denne farga på felgene toppa hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Takker takker Får vel komme meg i gang så fort som mulig! Må bare finne en plass å gjøre det da jeg ikke kommer meg ned i garasjen lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Fått på Foliatec nå Fargen ble litt mørkere enn forventet, men kledde bilen bra Brukte Post-it lapper til å stille mellom felg og dekk. Kjekt med litt dekkstrekk i dette tilfellet! Første strøk: Etter 4-5 strøk var jeg tom for spray: Er ganske fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 ble nice, ser bad ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Blei skikkelig bra det der ja! Korsn ser egentlig ''finishen'' ut på det der på nært hold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Takk takk det ser veldig bra ut faktisk! ser nesten lakkert ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Ble ikke så værst få deg en senterkopp i en farge som gir noe kontrast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Dette så veldig fint ut. Fungerer det som vanlig lakk? Vet ikke helt hva det der er så derfor spør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Dette så veldig fint ut. Fungerer det som vanlig lakk? Vet ikke helt hva det der er så derfor spør jeg Takk skal du ha Det er rett og slett flytende gummi på sprayboks Fungerer som vanlig lakk, men kan rives av når som helst, og tåler høyttrykksvask! Årets produkt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Ser jo veldig bra ut det der Hvor kjøpte du det? Gjorde du noe form for forarbeid før du lakkerte? Pussing, vaske med tynner etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå