APedersen Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Hehe Da har du jo et par ting du kan fikse Tårnstag foran i samme farge som bilen hadde vært gromt, samt spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Skulle vaske bilen og legge ut bilde med plastidippede lister, men det gikk relativt dårlig. Kan se ut som Prickbort avfettinga tok knekken på den.... Trykk på bildet for å starte video: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Madammen som sitte i stolen der? Prickbort er vell heavy Stuff:o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Madammen som sitte i stolen der? Prickbort er vell heavy Stuff:o Jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Den bilen din e blitt sykt Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Den bilen din e blitt sykt Nice! Det varma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Madammen som sitte i stolen der? Prickbort er vell heavy Stuff:o ett øye for detaljer skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Madammen som sitte i stolen der? Prickbort er vell heavy Stuff:o ett øye for detaljer skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Haha, men va ikke det, fin bilen også da faktisk ganske grymm.. Flink å ta bilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Flott 3'er! Fin høyde og generelt fine detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Takk skal dere ha Har vært på en handletur idag og kjøpt inn mye polerings-utstyr og microfiber ditt og datt Skal gå i gang med en liten polish i dag! Har også kjøpt M3 speil fra Motocross4 her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Har polert bilen idag Ble en grundig vask før claying av hele bilen. Så gikk jeg nøye over med 3M Machine polish og DA maskin før jeg la på Meguars NXT 2.0 voks. Det hele tok ca 5 timer, og resultatet ble meget bra Slenger med et par bilder, men blankheten vises ikke såååå godt på bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 kjempe flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Når jeg hører om så mye polering og detailing, så får jeg lyst til å kjøpe meg en ny bil som er litt sliten i lakken for å få en skikkelig opplevelse av hva det kan gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå