Gå til innhold

FredrikWake's E36 Sedan - Rævkjørt s.48


Anbefalte innlegg

  • Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har el. m3 speil :D

Send info på PM :)

Siste nytt er at jeg har handlet diffbrems som forhåpentligvis kommer i posten i september en gang :) FedEx skal frakte den fra California til Norge. Noen som har erfaringer på hvor lang tid det kan ta? 20-30 dager?

Og hvor mye kan jeg få for min gamle diff? Åpen diff, og gått 156000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppet av politiet i rutine/belte og mobilkontroll idag. Der la dem merke til oransje parklys, og jeg fikk innkalling til full teknisk kontroll hos biltilsynet. Er det mulig? Har NETTOPP vært på EU-kontroll hos NAF der alt har blitt gjennomgått, og da skal det være totalt unødvendig å innkalle meg til teknisk for å ha feil farge på parklys.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppet av politiet i rutine/belte og mobilkontroll idag. Der la dem merke til oransje parklys, og jeg fikk innkalling til full teknisk kontroll hos biltilsynet. Er det mulig? Har NETTOPP vært på EU-kontroll hos NAF der alt har blitt gjennomgått, og da skal det være totalt unødvendig å innkalle meg til teknisk for å ha feil farge på parklys.....

Så nå må vogna justeres opp og all soting av lykter bort? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppet av politiet i rutine/belte og mobilkontroll idag. Der la dem merke til oransje parklys, og jeg fikk innkalling til full teknisk kontroll hos biltilsynet. Er det mulig? Har NETTOPP vært på EU-kontroll hos NAF der alt har blitt gjennomgått, og da skal det være totalt unødvendig å innkalle meg til teknisk for å ha feil farge på parklys.....

Så nå må vogna justeres opp og all soting av lykter bort? :P

Jepp :P Satser på at jeg blir innkalt når det er tid for omlegging til vinterhjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få lånt deg noen lamper da? så slipper du å fjerne alt ;) eller kjøp deg noen brukte org-lamper fra høggern eller noe, så du har i tilfelle rottefelle ;)

Joda :P Men sotfilmen skal sikkert bort når det begynner å bli mørkt uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update:

Har fått diffen min nå :)

449AA57C-25F2-4AE8-B367-83D0286ACE9E-6223-00000AB8A7B27675.jpg

Sperre :mrgreen:

5E5F6388-D44B-409D-9379-386E6B202DAA-6223-00000AB89D59C10C.jpg

Var i gang med montering da noen av boltene til stikkakslene smuldret opp. Dette gjorde at jeg ikke fikk gjort noe med diffen i det hele tatt, men fikk hvertfall byttet venstre bakdemper og skrudd bilen opp 1,5 cm ca :) Skal kjøpe nye stikkaksler, bolter og pakning til ny-diffen. Vurderer også å kjøpe komplett bakstilling som skal pusses opp med powerflex foringer og tectylering.

Har også fått bagasjeromsleppa mi, men den var selvfølgelig MYE mørkere blåfarge enn bilen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...