FredrikWake Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Kor du fikk tak i gul lyktefilm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Skulle du ikke ha film på hovedlyktan også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Kjøpte på ebay Har litt til overs hvis du e interresert. Vurder å ha gul reflektor i langlysan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Hadde en liten photoshoot før vinterfelgene kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Pen bil! Likte veldig godt hvor mye senk du har gått for. Hvor mye senka er den på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Pen bil! Likte veldig godt hvor mye senk du har gått for. Hvor mye senka er den på bildene? Jeg er usikker faktisk Det er dette settet som står på: http://www.partsandretards.no/senkesett ... ta-technix Kan enda senke ytterligere 10mm foran, men må gå ned til 205 dekk for å ikke få subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Hehe, justerbart er tydligvis populært. Har 60/40 på min, blir nok mer senk til sommeren. Holder forløpig siden vintern kommer snart Fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Hehe, justerbart er tydligvis populært. Har 60/40 på min, blir nok mer senk til sommeren. Holder forløpig siden vintern kommer snart Fin bil du har! Takker Herlig alltid bra med mye senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Kjøpte på ebay Har litt til overs hvis du e interresert. Vurder å ha gul reflektor i langlysan. Ka lyktefilm hete på engelsk? prøvd å søk på ebay, man fant ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Kjøpte på ebay Har litt til overs hvis du e interresert. Vurder å ha gul reflektor i langlysan. Ka lyktefilm hete på engelsk? prøvd å søk på ebay, man fant ikke noe Prøv med: Yellow trans film Transparent film Yellow film Yellow window Yellow glass Jeg hadde denne: http://viewitem.eim.ebay.no/YELLOW-WIND ... iant0=null Men den var litt knotete å legge på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Flott bil og bra senk men ville hatt ccfl, hvite spredere og splitters. Og med to rørs eksos løfter du bilen 100 hakk finere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Flott bil og bra senk men ville hatt ccfl, hvite spredere og splitters. Og med to rørs eksos løfter du bilen 100 hakk finere:) Takker CCFL blir bestilt snart, og ligger superwhite pærer klar til montering. Hadde gul lyktefilm en liten periode, og da ble det grønnskjær med de pærene... Splittere vurderes, men ikke nå til vinteren hvertfall Bakpotte sliter jeg litt med å finne en som passer meg. Eksosen på bilen er grov allerede pga ødelagt lyddemper, så jeg trives greit sånn som det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Meget pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Meget pen bil du har Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå